Mor-testen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Vinker

Jeg var ude at gå med min 4 år gamle søn. Han samlede noget op fra jorden og ville putte det i munden. Jeg tog det fra ham og bad ham lade være med sådan noget. "hvorfor?", spurgte min søn. "fordi det har været på jorden. Du ved ikke hvor det har været sidst. Det er sikkert beskidt og fyldt med bakterier", svarede jeg. Min søn kiggede fuld af beundring på mig og spurgte "mor, hvor ved du alt det fra???". "uh", jeg tænkte hurtigt.... "alle mødre ved den slags ting. Det er med i mor-testen. Man er nødt til at vide det, ellers får man ikke lov til at blive mor". Vi gir videre i stilhed et par minutter, mens han tyggede på disse nye oplysninger. "åh, nu ved jeg det", udbrød han. "hvis man ikke klarer mor-testen, er man nødt til at blive far i stedet for!". "Lige præcis", svarede jeg med et stort smil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

oo

15. januar 2010

Karo

15. januar 2010

mama09

Vinker skriver:

Jeg var ude at gå med min 4 år gamle søn. Han samlede noget op fra jorden og ville putte det i munden. Jeg tog det fra ham og bad ham lade være med sådan noget. "hvorfor?", spurgte min søn. "fordi det har været på jorden. Du ved ikke hvor det har været sidst. Det er sikkert beskidt og fyldt med bakterier", svarede jeg. Min søn kiggede fuld af beundring på mig og spurgte "mor, hvor ved du alt det fra???". "uh", jeg tænkte hurtigt.... "alle mødre ved den slags ting. Det er med i mor-testen. Man er nødt til at vide det, ellers får man ikke lov til at blive mor". Vi gir videre i stilhed et par minutter, mens han tyggede på disse nye oplysninger. "åh, nu ved jeg det", udbrød han. "hvis man ikke klarer mor-testen, er man nødt til at blive far i stedet for!". "Lige præcis", svarede jeg med et stort smil.

Anmeld

15. januar 2010

JustAnotherName

Børn og fulde folk .....nogle gange finder de bare de vise sten   

Anmeld

15. januar 2010

Barbamama

ha ha ha  nååårh altså...

Anmeld

15. januar 2010

Bondepigen

Ja for far ved helt sikkert ikke så meget som mor...

Anmeld

16. januar 2010

anna-jonas

17. januar 2010

lion

den var god

Anmeld

17. januar 2010

Dictes mor

He he lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.