Babysitting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Dictes mor

Min lille niece kommer lige om lidt, og så skal jeg passe hende nogle timer her til eftermiddag, og jeg har aldrig før passet en baby, har faktisk aldrig være alene med en baby før, og nu er jeg faktisk rigtig nervøs, har helt ondt i maven, for skal hun have noget at spise, og hvad og hvor meget, skal hun sove, skal jeg mon gå en tur med hende, og puha der er mange ting. Mest er jeg bange for helt at kikse, og finde ud af, at jeg slet ikke kan finde ud af alt det hele sådan lige to måneder før jeg får min egen. Pyha, hvor er der nerver på nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Min lille niece kommer lige om lidt, og så skal jeg passe hende nogle timer her til eftermiddag, og jeg har aldrig før passet en baby, har faktisk aldrig være alene med en baby før, og nu er jeg faktisk rigtig nervøs, har helt ondt i maven, for skal hun have noget at spise, og hvad og hvor meget, skal hun sove, skal jeg mon gå en tur med hende, og puha der er mange ting. Mest er jeg bange for helt at kikse, og finde ud af, at jeg slet ikke kan finde ud af alt det hele sådan lige to måneder før jeg får min egen. Pyha, hvor er der nerver på nu...

det klarer du sagtens:0)

når i står med jeres egen, er det også noget helt andet.... man får ligesom en anden fornemmelse for tingene:0)

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

Åååh søde sidder her med et smil på læben  Det er da klart at du er nervøs. Du føler jo sikkert at du nu skal bestå din testen som mor.... men man lærer ikke det hele på en dag...

Du skal nok klare at babysitte hende - Du gør jo alt det bedste du kan  og er sikker på hendes mor nok skal guide dig godt inden!

Hvor gammel er det hun er ?

Good luck

Anmeld

15. januar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Åååh søde sidder her med et smil på læben  Det er da klart at du er nervøs. Du føler jo sikkert at du nu skal bestå din testen som mor.... men man lærer ikke det hele på en dag...

Du skal nok klare at babysitte hende - Du gør jo alt det bedste du kan  og er sikker på hendes mor nok skal guide dig godt inden!

Hvor gammel er det hun er ?

Good luck

Jeg har også en hel række spørgsmål som lige skal stilles inden de kører igen. Lille Nana er næsten 8 måneder, så hun er jo bare ultra nuttet. Men det er jo bekymre mig mest for, er hvordan skal det gå, hvis nu jeg skal på toilet, for hun kan jo ikke bare blive ladt helt alene tilbage, men det kan hun måske godt, jeg ved det jo ikke. Jeg kan ikke helt lade være med at trække på smilebåndet af mig selv nu, for jeg kan godt se, at det lyder lidt fjollet.

Anmeld

15. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Jeg har også en hel række spørgsmål som lige skal stilles inden de kører igen. Lille Nana er næsten 8 måneder, så hun er jo bare ultra nuttet. Men det er jo bekymre mig mest for, er hvordan skal det gå, hvis nu jeg skal på toilet, for hun kan jo ikke bare blive ladt helt alene tilbage, men det kan hun måske godt, jeg ved det jo ikke. Jeg kan ikke helt lade være med at trække på smilebåndet af mig selv nu, for jeg kan godt se, at det lyder lidt fjollet.

kan hun sidde op? så tager du hende bare med ud på toilettet og sitter hende, evt med et håndlæde bagved/eller en pude hvis hun nu skulle tippe bagover...:0)

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Så må du tage hende med ud på toilettet

Det ska nok gå - Blir helt sikkert hyggeligt og ja det er en dejlig alder hun har nu. Glæder mig til at høre om det

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

kan hun sidde op? så tager du hende bare med ud på toilettet og sitter hende, evt med et håndlæde bagved/eller en pude hvis hun nu skulle tippe bagover...:0)

Anmeld

15. januar 2010

oo

jeg kan faktisk godt forstå dig, vi har givet min søster og svoger en biftur med børnepasning, og selvom Carla er 2 å og kan kommunikere fint med sit sprog, så blir jeg helt dårlig ved tanken om at hendes mor eller far ikke er der - for jeg ved jo ingenting!

men jeg er sikker på at det hele kommer til at gå rigtig fint idag og når hun er blevet hentet, så er du helt VILD for at få din egen lille pige ud og tulle rundt med

Anmeld

15. januar 2010

Dictes mor

Så er lille Nana kørt hjem igen, og det gik bare så fint jeg havde slet ikke grund til at være nervøs. Hun fik noget mad, blev skiftet, fik leget med mig og Molly, fik en flaske og så gik vi en tur på en time, hvor hun sov på hele turen, og da vi kom hjem kunne jeg lige nå at vaske lidt op inden hun vågnede, og så kom hendes mor og far igen og hentede hende. Tiden gik stærkt, men nu er jeg ret træt især i ryggen og bækkenet Men er jeg nu ikke blevet helt skræmt fra det hele, vi hyggede os faktisk, selvom stakkels Molly var lidt jaloux, men det må vi bare arbejde lidt på, når vores egen lille kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.