Milka skriver:
luca er blevet ekstremt glad for sin sut lige pludselig – begge piger har ellers kun brugt dem ved sovetid op til nu. men nu finder hun den selv og går rundt og nærmest smasker på den det meste af dagen.
i aftes gik jeg ind for at se til dem og så står luca sådan tilbagelænet i hjørnet af sin tremmeseng og babber højlydt på sutten, som én der hænger på et skummelt gadehjørne i mørket med en smøg i kæften. det så bare så afsindigt sjovt ud, kunne ikke lade være med at grine 
men jeg undrer mig over om det hænger sammen med at de ikke får så meget flaske mere, og dermed sutter mindre, at sutten nu bliver mere interessant?
Kunne lige forstille mig det hihi
Her er sutterne også et hit for tiden, jeg tror der er to grunde ved vores piger. Den ene er trykhed, de er så mor afhæning lige for tiden at jeg er ved at gå i spåner. Jeg kan ikke fortage mig noget når vi er sammen for jeg skal kikke på dem hele tiden og allerhelst side på gulvet med dem. Men det kan jeg jo ikke hele tiden så når de har deres sut er de ikke så afhæning af mig, jeg kan godt gå frem og tilbage uden de skriger. Og det værste er de kan være sammen med deres far en hel dag uden og skrige, men når jeg kommer ind af døren skriger de!!!
Den anden ting er de leger rigtig meget sammen med deres sutter, de tager ud af munden på hinnanden og så bytter dem rundt, de er også begyndt at tage sutten og så vil give den anden sutten i munden igen
, det ser så sødt ud. Jeg tror bare det er er fase de skal i gemmen, for jeg har den holdning at de ikke skal have sut hele tiden, men den er lagt på hylden pt., men tror når de starter i Dp at der kommer andre boller på supen, for så har de jo ikke tid til at side med deres sut for så skal der leges.
til jer alle 3 her fra
Anmeld