sut-snak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Milka

luca er blevet ekstremt glad for sin sut lige pludselig – begge piger har ellers kun brugt dem ved sovetid op til nu. men nu finder hun den selv og går rundt og nærmest smasker på den det meste af dagen.

i aftes gik jeg ind for at se til dem og så står luca sådan tilbagelænet i hjørnet af sin tremmeseng og babber højlydt på sutten, som én der hænger på et skummelt gadehjørne i mørket med en smøg i kæften. det så bare så afsindigt sjovt ud, kunne ikke lade være med at grine 

men jeg undrer mig over om det hænger sammen med at de ikke får så meget flaske mere, og dermed sutter mindre, at sutten nu bliver mere interessant?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Bondepigen

Jeg ved ikke, hvorfor sutten lige pludselig er blevet mere interessant for Luca, men jeg ved hvorfor den er blevet det for Emma. Hun har nemlig osse før kun brugt den, når hun skulle sove...eller hvis hun har været ekstremt ked af det.

Men nu har hun jo været syg rigtig tit siden starten af oktober, og så brugte hun jo sutten mere end normalt, og det hænger åbenbart stadig ved. Men i DP bruger hun den kun, når hun skal sove. Det gør åbenbart ikke så meget, når bare der sker noget. Er dog osse begyndt at gemme den lidt væk herhjemme, så siger hun selv til når hun virkelig gerne vil have den...

Anmeld

17. januar 2010

anna-jonas

Griner............sikke en sjov beskrivelse............kan lige se hende for mig, med sutten på skrå............og så med smaskelyde. Hvad lavede dydsmønsteret Lilja, mens Luca smugrøg i skolegårdens skumle hjørne???

Anmeld

17. januar 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Griner............sikke en sjov beskrivelse............kan lige se hende for mig, med sutten på skrå............og så med smaskelyde. Hvad lavede dydsmønsteret Lilja, mens Luca smugrøg i skolegårdens skumle hjørne???

hun sov. det var sådan lidt sent på aftenen

Anmeld

17. januar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

luca er blevet ekstremt glad for sin sut lige pludselig – begge piger har ellers kun brugt dem ved sovetid op til nu. men nu finder hun den selv og går rundt og nærmest smasker på den det meste af dagen.

i aftes gik jeg ind for at se til dem og så står luca sådan tilbagelænet i hjørnet af sin tremmeseng og babber højlydt på sutten, som én der hænger på et skummelt gadehjørne i mørket med en smøg i kæften. det så bare så afsindigt sjovt ud, kunne ikke lade være med at grine 

men jeg undrer mig over om det hænger sammen med at de ikke får så meget flaske mere, og dermed sutter mindre, at sutten nu bliver mere interessant?

Kunne lige forstille mig det hihi

Her er sutterne også et hit for tiden, jeg tror der er to grunde ved vores piger. Den ene er trykhed, de er så mor afhæning lige for tiden at jeg er ved at gå i spåner. Jeg kan ikke fortage mig noget når vi er sammen for jeg skal kikke på dem hele tiden og allerhelst side på gulvet med dem. Men det kan jeg jo ikke hele tiden så når de har deres sut er de ikke så afhæning af mig, jeg kan godt gå frem og tilbage uden de skriger. Og det værste er de kan være sammen med deres far en hel dag uden og skrige, men når jeg kommer ind af døren skriger de!!!

Den anden ting er de leger rigtig meget sammen med deres sutter, de tager ud af munden på hinnanden og så bytter dem rundt, de er også begyndt at tage sutten og så vil give den anden sutten i munden igen, det ser så sødt ud. Jeg tror bare det er er fase de skal i gemmen, for jeg har den holdning at de ikke skal have sut hele tiden, men den er lagt på hylden pt., men tror når de starter i Dp at der kommer andre boller på supen, for så har de jo ikke tid til at side med deres sut for så skal der leges.

til jer alle 3 her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.