Så er det fredag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

TbCp

Lukker kl. 12 idag og sørme om så ikke alle 4 børn vælger at holdehelt fri Så fik mig lige en fridag, skøøønt.

Lige om lidt skal jeg luske mig til at pakke lidt tøj til os som skal med på turen idag Glæder mig så meget til at overraske Carsten

Han er SÅ spændt og jeg har sagt at jeg da er helt bange for at han bliver skuffet når nu han går og forestiller sig en masse
Tror dog ikke han bliver skuffet, overhovedet, men jeg skal jo ikke  risikere at han finder ud af hvad vi skal.

Nu er jeg spændt på om jeg kan finde vej, det er jo mig der skal køre for han skal først finde ud af det sent som muligt.

Vi tager ned med Liva kl. ca 13.30 og derfra imorgen kl. 11, så kan i alle have en dejlig dag og aften, mon ikke jeg skriver imorgen Og tager da helt sikker kamera med også . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Milka

håber i får en SUPER tur 

Anmeld

15. januar 2010

Dictes mor

Jeg garanterer dig for, at han ikke bliver skuffet. Og hvor bliver det bare alt for romantisk med al sneen og ild i brændeovnen, ih, hvor ville jeg gerne, at det var mig.

Rigtig rigtig god tur

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Lukker kl. 12 idag og sørme om så ikke alle 4 børn vælger at holdehelt fri Så fik mig lige en fridag, skøøønt.

Lige om lidt skal jeg luske mig til at pakke lidt tøj til os som skal med på turen idag Glæder mig så meget til at overraske Carsten

Han er SÅ spændt og jeg har sagt at jeg da er helt bange for at han bliver skuffet når nu han går og forestiller sig en masse
Tror dog ikke han bliver skuffet, overhovedet, men jeg skal jo ikke  risikere at han finder ud af hvad vi skal.

Nu er jeg spændt på om jeg kan finde vej, det er jo mig der skal køre for han skal først finde ud af det sent som muligt.

Vi tager ned med Liva kl. ca 13.30 og derfra imorgen kl. 11, så kan i alle have en dejlig dag og aften, mon ikke jeg skriver imorgen Og tager da helt sikker kamera med også . 

Uuuh har helt kuldegysninger fordi jeg er så spændt og glad på dine vejne. Der er ikke noget bedre end at overraske sin mand - og slet ikke hvis han ikke aner hvad I skal

Jeg håber I får en rigtig  romantisk  og hyggelig kærestetur. Glæder mig meget til at høre om det hele

Anmeld

15. januar 2010

oo

ja det blir virkelig romantisk, der er fyldt med sne hernede "sydpå" rigtig rigtig rigtig god tur - jeg er kun liiiiidt misundelig

Anmeld

15. januar 2010

TbCp

Aj og nu begynder jeg så at sidde og tænke at det måske er også er dumt, at han sikkert ikke synes om det, at det er for mange penge at bruge på den slags osv osv 

Anmeld

15. januar 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih altså, kan i nu have en fantastisk dejlig tur!

Anmeld

15. januar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

I må have en super duper lækker weekend ...In the name of LOOOVE!!

Anmeld

15. januar 2010

Barbamama

uuuh rigtig god tur

Anmeld

15. januar 2010

Bondepigen

Rigtig god weekend til jer. Selvfølgelig bliver han da glad!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.