Andre herinde med "pseudotvillinger"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Ny mor

Blev lige lidt nysgerrig, om der er andre herinde med børn meget tæt på hinanden !?

Det er jo en lidt anderledes oplevelse end flertallet oplever og jo heller ikke som rigtige tvillinger - udover alle bleerne :))

Birgitte med Julius 05.04.06 & Marius 05.07.07

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

xxx

Ja jeg har faktisk 3 hold:D
Men synes dog ikke at det er så meget anderledes, det er en vanesag for mig.
Jeg nyder alle mine børn hver og en, og har endnu ikke fortrudt at jeg har fået dem så tæt på hinanden, ligeledes er mange overrasket når de oplever dem alle sammen på én gang, fordi mange tror jamen med så mange, så må der være en frygtelig larm:-o Men nej ikke her;)

Hilsen Christina 20+4

Anmeld

5. maj 2008

Louise mortil4

vi har pseudotrillinger her. Freja fra 17-02-06 og Lærke og Liv 24-07-07 Der er altså 17 mdr mellem dem. Hvor meget anderledes det er ved jeg ikke lige, sys egentlig der er mange jeg kender der får dem så tæt på hinanden.

Knus Louise

Anmeld

5. maj 2008

EliasNoah

Vi har også pseudotvillinger. Vi har Elias fra 12 sep 06 og Noah fra 26. marts 08. Der er 18 mdr i mellem dem

Noah er endnu ikke så gammel så det er en smule hårdt pt, men ikke noget at klage over. Jeg er bare glad for de får meget glæde af hinanden senere hen

Anmeld

5. maj 2008

lonemus

Osse her, vi har Stefanie fra aug. 06, og Alexander fra aug. 07.
Der er 12 mdr. + 4 dage i mellem dem.

Jeg ved nu ikke om det er hårdere, end andre med 2 børn. Jeg nyder dem begge og glæder mig over at se, hvor megen glæde de allerede har af hinanden.

Men vi bruger maaaaange bleer :))

Anmeld

5. maj 2008

Ny mor

Ej, hvor dejligt at læse vi er flere ;-) Wauuu Christina, 3 hold :D

Det største problem vi har og bøvler med lige nu er legetøjet....storebror vil ikke acceptere lillebror er begyndt at lege og noget er hans (?) Vi har overvejet om vi virkelig er nød til at købe 2 af hver, men vi arver bare så meget forskelligt fra venner og familie, så...:-o. Hvordan er det hos jer?

knus Birgitte

Anmeld

5. maj 2008

pusling30

Jeg har en fra 24/12-03 og en fra 14/03-05. ca 15 mdr i mellem.

Anmeld

5. maj 2008

sanne

jeg har en dreng fra 6/9-06 og en pige 25/9-07 der er 12 mdr og 19 dage i mellem dem, og så har jeg en dreng på 5 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.