eksamen..og min hjerne fungere ikke....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

eliasogmor

hjælp.......  afleverede min førsteårs opgave i onsdags, og skal nu have  fundet ud af hva jeg vil i den mundtelige eksamen, den skal omhandle min omgave, som handler om uadreagerende ædfærd og anerkendende pædagogik... jeg skulle gerne have en af linie fagene ind over og iis og dkk.. men kan simpelthen ikke finde på noget.... øv... nogle pædagog studerende der kan hjælpe..eller pædagoger der kan huske noget..... skal op den 20...og er lost...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Rasmine

eliasogmor skriver:

hjælp.......  afleverede min førsteårs opgave i onsdags, og skal nu have  fundet ud af hva jeg vil i den mundtelige eksamen, den skal omhandle min omgave, som handler om uadreagerende ædfærd og anerkendende pædagogik... jeg skulle gerne have en af linie fagene ind over og iis og dkk.. men kan simpelthen ikke finde på noget.... øv... nogle pædagog studerende der kan hjælpe..eller pædagoger der kan huske noget..... skal op den 20...og er lost...

Der er jo en klar sammenhæng mellem IKKE at bruge kroppen og naturen, og den udadreagerende adfærd.

Undersøgelser viser at udadreagerende adfærd i mange tilfælde nedsættes, hvis naturen og fysisk aktivitet inddrages.

-Er det det du mener?

Anmeld

15. januar 2010

eliasogmor

Mebach skriver:

Der er jo en klar sammenhæng mellem IKKE at bruge kroppen og naturen, og den udadreagerende adfærd.

Undersøgelser viser at udadreagerende adfærd i mange tilfælde nedsættes, hvis naturen og fysisk aktivitet inddrages.

-Er det det du mener?

nemlig jubi.....men hvor har du det fra?????

Anmeld

15. januar 2010

Rasmine

eliasogmor skriver:

nemlig jubi.....men hvor har du det fra?????

Google... Mener der er et projekt om netop udadreagerende adfærd og brug af naturen, men kan ikke huske hvad det hedder.  Men prøv at skrive de forskellige ord i google, det tager tid...

Har selv lavet mange opgaver om brug af naturen, hvad den gør, og hvorfor den gør det.

Tjek feks:

Lasse Edlev- Natur og miljø i pædagogisk arbejde

http://www.sl.kvl.dk/upload/natur_og_sundhed_haefte_net.pdf.pdf

flow, Kaplan & Kaplan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.