Jeg kender følelsen! Hold op, hvor er det frustrerende, når veninder i flæng nævner "Ih, det tog lang tid, vi blev først gravide i 2. forsøg".. Jeg ku slå dem i hovedet med noget hårdt! Vi har prøvet i 2 år herhjemme (Øv, det er ikke sjovt at skrive), og det seneste år har været fyldt med den misundelse.
I denne uge har to veninder/bekendte meldt at de er blevet gravide. Og jeg har siddet med tårer i øjnene begge gange. -Af afmagt!! Hvorfor er det ikke os?! Igår flæbede jeg også da jeg sku sove.. For pokker, altså!!
Jeg har også følt mig ond, og meget lidt venninde-agtig! Men jeg er kommet frem til, at jeg hellere vil være ærlig overfor mig selv, end at bære videre på vreden. Det tror jeg kun vil stresse min krop endnu mere, og så sker der jo slet ingen ting!
Jeg synes det er rigtig flot, at du skriver om de følelser. For jeg er sikker på vi er MANGE, der kender dem og har dem! Jeg får afløb for dem herinde. Dem jeg skriver meget med får lige en PB, når bægeret fæyder over. Og så hjælper vi hindanden! Så du er velkommen til at afreagere til mig, hvis du skå få lyst
! For mig skaber det den luft jeg har brug for!
Du er ikke alene med alle de tanker.. Det er bare ikke alle der er lige seje, og kommer frem med dem... Det er jo ikke helt velset, at vi er ved at gå til af misundelse.. Måske herinde, men ikke ude i IRL!
et
til dig.. det kan du vist godt bruge 
Anmeld