Svar på nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tullen85 skriver:

Jeg blev også scannet på skejby, der fik jeg ingen tal at vide. Så hvis det er dem du venter på, tror jeg ikke du får nogen at vide..

Det gjorde jeg sidst Der kom et fint lille brev med mine tal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

SHERO

Jeanne skriver:

Det gjorde jeg sidst Der kom et fint lille brev med mine tal.

Hmm, underligt... kan være de er holdt op med det så.. Jeg følte mig faktisk lidt snydt, når man ser alles fine tal her inde, og jeg ingen havde... Men synes du skal prøve at ringe... :-)

Anmeld

14. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tullen85 skriver:

Hmm, underligt... kan være de er holdt op med det så.. Jeg følte mig faktisk lidt snydt, når man ser alles fine tal her inde, og jeg ingen havde... Men synes du skal prøve at ringe... :-)

Det gør jeg vist også i morgen. Hun sagde at nakkefolden var fin, men at hun skulle se den sammen med blodprøven. Fik du ikke lavet en dobbeltest?

Anmeld

14. januar 2010

SHERO

Jeanne skriver:

Det gør jeg vist også i morgen. Hun sagde at nakkefolden var fin, men at hun skulle se den sammen med blodprøven. Fik du ikke lavet en dobbeltest?

Altså jeg fik taget blodprøver, men ved faktisk ikke hvorfor jeg fik taget dem, for havde også fået taget ved lægen. Men fik faktisk ikke mere at vide, og spurgte heller ikke, troede bare det var noget de gjorde...  Om det var en dobbelttest kan godt være, men ikke hørt noget svar på nogen af de blodprøver jeg har fået taget, hverken lægens eller sygehusets...

Anmeld

14. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tullen85 skriver:

Altså jeg fik taget blodprøver, men ved faktisk ikke hvorfor jeg fik taget dem, for havde også fået taget ved lægen. Men fik faktisk ikke mere at vide, og spurgte heller ikke, troede bare det var noget de gjorde...  Om det var en dobbelttest kan godt være, men ikke hørt noget svar på nogen af de blodprøver jeg har fået taget, hverken lægens eller sygehusets...

Hmmmm. Nå men jeg må ringe i morgen og høre hvad de har at sige til deres forsvar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.