Rosa skriver:
Jeg er venner med en del folk som jeg ikke taler med dagligt, men som minimum ville jeg stoppe op på gaden og sludre med dem hvis jeg mødte dem. Jeg har for nyligt slettet en del facebookvenner fordi jeg aldrig nogensinde havde kontakt med dem hverken på facebook eller udenfor. Der havde jeg som kriterium at hvis jeg ikke ville stoppe op på gaden og hilse og sludre, så røg de også som facebook venner og det har været fint.
Desuden har jeg en flok damer som egentlig er min mors veninder
Dem (og andre) har jeg bare lavet en permanent ignore-spærring på så jeg ikke ser alt deres farmvill / mobwars crap... 

Det er lidt den samme taktik jeg bruger...
Hvis ikke det er nogen jeg siger hej til på gaden, eller omvendt så er jeg heller ikke venner med dem på facebook...
Engang imellem bliver der så ryddet op i vennerne, og nu det bliver bragt på banen så er det vidst ved at være på tide...
Til Mathildesmor: Synes det er sejt gået at du vælger at slette dem du ikke føler er tæt nok på, og så bare tager den når den kommer...
Det er en svær ting, men det kommer jo også an på hvad man lægger ud...
Jeg lægger for det meste blære billeder fra ferien ud 
og hvis der har været noget fest...
Men når jeg en dag bliver gravid bliver der ikke lagt billeder ud af maven, eller for den sags skyld fødslen - nok nogen blære billeder af vidunderet...
Anmeld