Har det bare så skidt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

JustAnotherName

Sender også et knus   ....Håber den modgang du oplever for tiden, må forsvinde meget meget hurtigt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

TbCp

Hvad sker der dog Michella?

Er du ok?

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

Ej jeg blir helt ked af det nu søde  Ville ønske jeg kunne gøre noget selvom jeg ikke ved hvad det er .....

KÆMPE knus til dig min skat

Anmeld

15. januar 2010

Karo

Sådan noget må du ikke skrive, du gør jo os allesammen bekymrede

Jeg håber at du er ok.

Anmeld

15. januar 2010

Barbamama

Tusind tak for alle jeres tanker og knus. For at I ikke skal tænke hvem der mon ved det og ikke gør så har alle dem der har skrevet her på siden fået en privat besked så de ved hvad der foregår. Jeg ville bare ikke lige skrive det her.  til jer alle I dejlige kvinder. Holder sgu så meget af jer!!!!

Anmeld

15. januar 2010

Bondepigen

Åååh nej da Michella, det lyder slemt. Håber du vil sende mig en PB osse, bliver ski´da helt dårlig over at spekulere på, hvad der mon er galt?? Men uanset hvad, skal du i hvert fald have en ordenlig krammer...

Anmeld

16. januar 2010

NaFe

Åhh nej sådan noget må du da ikke skrive...bliver da også helt bekymret... håber i alle er okay,... stort knus til dig....

Anmeld

16. januar 2010

Jules

Åh nej dog Michella... Hvad er der los?

Anmeld

16. januar 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Det skulle så have været ano da indholdet var ret alvorligt, så nu kan jeg ikke skrive det... For helvede altså..... Trykkede ellers på knappen.... Havde bare sådan brug for at komme ud med det.... Øv Ville ellers aldrig have været ano herinde, men det er bare ikke så godt hvis der er uvedkommende der læser det....

Åh nej da Bliver helt ked på dine vegne.

Et KÆMPE stort kram til dig søde pusser-pige

Anmeld

16. januar 2010

Klitgaard

Åhe nej da det lyder ikke rart ønsker dig det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.