Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sender også et knus ....Håber den modgang du oplever for tiden, må forsvinde meget meget hurtigt igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad sker der dog Michella?
Er du ok?
Ej jeg blir helt ked af det nu søde Ville ønske jeg kunne gøre noget selvom jeg ikke ved hvad det er .....
KÆMPE knus til dig min skat
Tusind tak for alle jeres tanker og knus. For at I ikke skal tænke hvem der mon ved det og ikke gør så har alle dem der har skrevet her på siden fået en privat besked så de ved hvad der foregår. Jeg ville bare ikke lige skrive det her. til jer alle I dejlige kvinder. Holder sgu så meget af jer!!!!
Åååh nej da Michella, det lyder slemt. Håber du vil sende mig en PB osse, bliver ski´da helt dårlig over at spekulere på, hvad der mon er galt?? Men uanset hvad, skal du i hvert fald have en ordenlig krammer...
Åhh nej sådan noget må du da ikke skrive...bliver da også helt bekymret... håber i alle er okay,... stort knus til dig....
Åh nej dog Michella... Hvad er der los?
michella80 skriver: Det skulle så have været ano da indholdet var ret alvorligt, så nu kan jeg ikke skrive det... For helvede altså..... Trykkede ellers på knappen.... Havde bare sådan brug for at komme ud med det.... Øv Ville ellers aldrig have været ano herinde, men det er bare ikke så godt hvis der er uvedkommende der læser det....
Det skulle så have været ano da indholdet var ret alvorligt, så nu kan jeg ikke skrive det... For helvede altså..... Trykkede ellers på knappen.... Havde bare sådan brug for at komme ud med det.... Øv Ville ellers aldrig have været ano herinde, men det er bare ikke så godt hvis der er uvedkommende der læser det....
Åh nej da Bliver helt ked på dine vegne.
Et KÆMPE stort kram til dig søde pusser-pige
Åhe nej da det lyder ikke rart ønsker dig det bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128