Så melder jeg mig til klubben...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

ønskebørn74

Jeg er lige blevet arbejdsløs... Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det.. Trist, men godt jeg kom ud af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Vial

Øv øv øv. Hvor synd for dig.

Det er fandme en klam tid vi lever i. Arbejdede du på et hospital?

Trøstefra mig

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

Åhh øv øv. 

Knus Diana os arbejdsløs og hader det 

Anmeld

14. januar 2010

ønskebørn74

KaMa skriver:

Øv øv øv. Hvor synd for dig.

Det er fandme en klam tid vi lever i. Arbejdede du på et hospital?

Trøstefra mig

Nej jeg er markedskonsulent. Er dog blevet fritstillet med ok løn, så vi skal nok klare den.. Tak for omtanken.. Hvad med dig? hvad beskæftiger du dig med??

Knus Lene

Anmeld

14. januar 2010

ønskebørn74

DianaMoar skriver:

Åhh øv øv. 

Tak for din medfølelse.. Jeg er så ikke nået så vidt endnu...

Knus Lene

Anmeld

14. januar 2010

ønskebørn74

DianaMoar skriver:

Åhh øv øv. 

Tak for din medfølelse.. Jeg er så ikke nået så vidt endnu...

Knus Lene

Anmeld

14. januar 2010

Vial

ønskebarn74 skriver:

Nej jeg er markedskonsulent. Er dog blevet fritstillet med ok løn, så vi skal nok klare den.. Tak for omtanken.. Hvad med dig? hvad beskæftiger du dig med??

Knus Lene

Jeg tænkte bare, at du kunne være en af alle de der fra Herlev, som er blevet prikket.

Jeg arbejder med økonomi i et hus, der rehabiliterer psykisk syge. Et skønt job, hvor jeg både bliver udfordret med tal og mennesker.

Min skræk er at blive fyret. Nu er jeg jo single og gravid, og sidder sådan i det med hus og bil, at jeg slet ikke ville kunne klare mig på dagpenge... uhhhh. Det vækker virkelig min angst.

Selvfølgelig ville jeg kunne sælge bilen. Det er mere boligen..gisp!

Meen lige nu tyder intet da på det. Selvom vi også er ramt af krisen.

Håber, at du finder noget hurtigt. Eller evt. får mulighed for at følge en drøm, som jobbet før forhindrede. Nogle gange kan en fyring jo gavne en gammel drøm

Anmeld

15. januar 2010

ønskebørn74

KaMa skriver:

Jeg tænkte bare, at du kunne være en af alle de der fra Herlev, som er blevet prikket.

Jeg arbejder med økonomi i et hus, der rehabiliterer psykisk syge. Et skønt job, hvor jeg både bliver udfordret med tal og mennesker.

Min skræk er at blive fyret. Nu er jeg jo single og gravid, og sidder sådan i det med hus og bil, at jeg slet ikke ville kunne klare mig på dagpenge... uhhhh. Det vækker virkelig min angst.

Selvfølgelig ville jeg kunne sælge bilen. Det er mere boligen..gisp!

Meen lige nu tyder intet da på det. Selvom vi også er ramt af krisen.

Håber, at du finder noget hurtigt. Eller evt. får mulighed for at følge en drøm, som jobbet før forhindrede. Nogle gange kan en fyring jo gavne en gammel drøm

Tak for ordene Karina. Dit indlæg trøstede meget..

Jeg kan godt forstå at du er nervøs. Du er alene om ansvaret for dig og den lille.

Sikke et dejligt job du har, jeg vil også prøve nye ting.. Så nu får vi at se hvad der sker...

Jeg er så spændt, jeg skal jo på fertilitetsklinnik på onsdag.. Er alt ok, skal vi igang med det samme. Så for os!!!

Knus Lene

Anmeld

15. januar 2010

Vial

ønskebarn74 skriver:

Tak for ordene Karina. Dit indlæg trøstede meget..

Jeg kan godt forstå at du er nervøs. Du er alene om ansvaret for dig og den lille.

Sikke et dejligt job du har, jeg vil også prøve nye ting.. Så nu får vi at se hvad der sker...

Jeg er så spændt, jeg skal jo på fertilitetsklinnik på onsdag.. Er alt ok, skal vi igang med det samme. Så for os!!!

Knus Lene

Jeg krydser fingre for jer

Og går alt glat og du om inden for kort tid sidder med hardcore kvalme  Så er det måske ikke så tosset endda at være fritstillet!!

Synes at tiden her på kontoret trækker tænder ud..

Anmeld

15. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Ej hvor træls...

Som de siger: solen er bag ved skyen, bare vent, når skyen er borte, vil også skinne på dig.

Ja, vi holdte jule tamtam her den 8 januar, da vi pga travlhed da kong vinter åbned op ikke nåed det. I deres julekort stod der at de ikke vil fyre nogen i år, vi er kun også 10 fast ansatte. Men vi kører stadig for Topdanmarks kunder i  det 1 kvartal, så derefter ved vi ikke hvordan det kommer til at gå. Da vi har fået al kørsel for fiat og alfa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.