... dem lægger jeg selvfølgelig ud på nettet 
jeg går sådan og funderer meget på om det er en god ide at jeg passer bøtterne hjemme indtil de skal i børnehave. altså, jeg tror de keder sig. når klokken er 11 om formiddagen, så er den tur ligesom gået, og hvad skal man så ... de bliver sværere og sværere at aktivere, synes jeg.
de skal sguda ud og fjolle rundt med andre børn! lege og have det sjovt og få nye indtryk udefra. her tænker jeg også på deres sproglige udvikling – tvillinger er senere end andre til at begynde at tale, og det er jo ikke just fordi de hører så mange dialoger blandt voksne herhjemme, som de kan lære af.
spørgsmålet er så, hvad jeg skal lave rent arbejdsmæssigt! jeg vil frygtelig gerne igang med at skrive min bog, men det kan jeg jo ikke leve af. bogen er baseret på milka bloggen på navlestreng og handler om, ja, hele forløbet med tvillingegraviditeten. det var en af redaktørerne derinde der plantede ideen, faktisk. den skal hedde lykkehelvede og er faktisk bare et stykke redigeringsarbejde da det meste jo er skrevet allerede
. og så bliver det jo spændende at se om jeg kan finde ud af at få den udgivet...
så jeg tænker måske et eller andet deltidshalløj, så jeg kan bibeholde alle de gode tillæg jeg får (friplads, boligsikring osv). MEN HVAD?
hvad kan jeg lave?
Anmeld