lidt private tanker ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Milka

... dem lægger jeg selvfølgelig ud på nettet 

jeg går sådan og funderer meget på om det er en god ide at jeg passer bøtterne hjemme indtil de skal i børnehave. altså, jeg tror de keder sig. når klokken er 11 om formiddagen, så er den tur ligesom gået, og hvad skal man så ... de bliver sværere og sværere at aktivere, synes jeg.

de skal sguda ud og fjolle rundt med andre børn! lege og have det sjovt og få nye indtryk udefra. her tænker jeg også på deres sproglige udvikling – tvillinger er senere end andre til at begynde at tale, og det er jo ikke just fordi de hører så mange dialoger blandt voksne herhjemme, som de kan lære af.

spørgsmålet er så, hvad jeg skal lave rent arbejdsmæssigt! jeg vil frygtelig gerne igang med at skrive min bog, men det kan jeg jo ikke leve af. bogen er baseret på milka bloggen på navlestreng og handler om, ja, hele forløbet med tvillingegraviditeten. det var en af redaktørerne derinde der plantede ideen, faktisk. den skal hedde lykkehelvede og er faktisk bare et stykke redigeringsarbejde da det meste jo er skrevet allerede . og så bliver det jo spændende at se om jeg kan finde ud af at få den udgivet...

så jeg tænker måske et eller andet deltidshalløj, så jeg kan bibeholde alle de gode tillæg jeg får (friplads, boligsikring osv). MEN HVAD?  hvad kan jeg lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

oo

jamen hvad med alt det grafiske du tidligere har lavet, kan du ikke lave noget i den dur igen?

Anmeld

14. januar 2010

NaFe

Altså jeg må ærligt indrømme jeg syntes det fantastisk af have feluca i vuggestue... Selvfølgelig vil jeg tilbringe så meget tid som muligt med hende... meeeeeeen igen... jeg kan ikke aktiver hende nok.

Det så fedt af se hende nede i vuggestuen. Sammen med masser andre børn, lege og får en masse indtryk hun ikke får vis hun bare er sammen med mig.

Jeg tror da også bøtterne ville syntes det ville være fantastisk af komme i vuggestue, og de bruger bare så meget energi dernede.

Men ja så der jo det med jobbet, det deltids ville jo være perfekt. skal selv starte her d 1 feb med 30 timer, vil ikke have 37, for så har jeg bare ikke nok tid sammen med feluca...

Men hvad interesser dig??? det jo det første du må gå ud fra...

Anmeld

14. januar 2010

Milka

altså det grafiske var jeg på vej væk fra da jeg blev gravid, havde svært ved at finde nok arbejde og tror absolut ikke det er blevet nemmere nu. og så er jeg jo blevet dét ældre, så mon ikke alle de nyuddannede talenter kommer til før sådan en som mig!

Anmeld

14. januar 2010

Malene84

Nu er jeg (kommende) pædagog om et par måneder, og jeg venter tvillinger- og er også blevet spurgt om jeg ville blive hjemme og passe dem, når de bliver institutionsklar - MEN - de tvillinger jeg har passet i årenes løb, har haft super godt af at komme af sted og opleve noget nyt. De udvikler sig så vildt, og så hurtigt. Jeg tror også der er kæmpe forskel på sproget for tvillinger i insti. og hjemme. For du skriver tvillinger er langsommere til at udvikle sprog, men har endnu ikke haft et tvillingesæt som ikke ævlede løs i vuggestuen - samme alder som alle de andre

Ang dit job - så må du finde noget der interesserer dig - og tage den derfra

Anmeld

14. januar 2010

Milka

jeg kan jo se på pigerne hvor vilde de er med at komme andre steder hen, især når der er børn til stede. og så er det jo næsten lidt synd, et eller andet sted, at holde dem hjemme – så små er de jo heller ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.