Kløe (down there) - lidt nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

SHERO

Ved ikke rigtig hvem jeg kan spørge, så nu spørge jeg her, selvom det er lidt halv pinligt/personligt...

Ved ikke om nogen kan fortælle mig om dette er normalt. Jeg er i dag 41+4 uger henne og bliver sat i gang i weekenden hvis der intet er sket inden. Men de sidste par dage har jeg simpelthen været så nervøs for der er noget i vejen, jeg har har kløe og svie i skridtet, ikke som ved en svampeinfektion for kløer ikke konstant. Har fået et par små rifter og er rød. Nogen der ved om det er normalt, er lidt nervøs for fødslen når jeg nu ikke føler mig helt rask, der nede... hmm...

Kan det "bare" være irritation pga øget udflåd eller? kan ikke rigtig nå til læge inden fødslen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

SHERO

Slet ingen der har oplevet noget lign.?

Anmeld

14. januar 2010

eirene

Du kan jo prøve lægevagten. Jeg har ingen idé hvis du ikke mener det er svamp. Det lyder jo lidt sådan...

Held og lykke med fødslen.

Anmeld

14. januar 2010

dorthemus

Jeg tænker også svamp...det har jeg desværre også og mit klør heller ikke hele tiden, men når det så gør.....

Anmeld

14. januar 2010

SHERO

Hmm, havde ellers håbet på der kunne være andre muligheder, for fødsel og svamp er hvis ikke særlig godt sammen da det smitter barnet...  Må hellere lige høre fødegangen i morgen når jeg skal bestille tid...

Anmeld

16. januar 2010

smokin

bliver dejligt at bebse kommer ud og ser dagens lys

Anmeld

16. januar 2010

Halbschön

Tullen85 skriver:

Hmm, havde ellers håbet på der kunne være andre muligheder, for fødsel og svamp er hvis ikke særlig godt sammen da det smitter barnet...  Må hellere lige høre fødegangen i morgen når jeg skal bestille tid...

Sådan havde jeg det også hen mod slutningen af min graviditet - omkring en måneds tid før fødsel tror jeg. Jeg tog til læge med mistanke om svamp, men det var blot pga. øget udflåd.

Held og lykke med den forestående fødsel, håber snart der sker noget

Knus Renée

Anmeld

16. januar 2010

Corn

skynd dig hen og køb canesten at smøre med... Så er det hurtigt væk

Anmeld

16. januar 2010

Chalala85

Du skal få det væk hurtigst muligt. Cremen mener jeg godt du må bruge Canesten selvom du er gravid.  Det er vigtigt fordi dit barn kan blive smittet ved fødslen. håber det hele går og god bedring:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.