Kløe er ved at blive vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

lollandpigen

Hejsa alle sammen....

Håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig og evt give nogle gode råd.

Jeg er gravid for 3 gang men har denne gang en masse kløe især på mine finger og i håndflden og på mine lår. Det er rødt når jeg klør og jeg er ved at blive vanvittig. Det er der tit om aften inde jeg skal sove og nogle gange vågne rjeg om natten ved det klør.

Har jo så hørt om leverklør men jeg er kun 12+1 idag kan det virkelig allerede være det??

og hvad er det der sker når man får det?? Mener jeg har hørt det er noget med ens levertal der er for høje- lave.

Håber virkelig nogle af jer søde tøser kan hjælpe mig.

Knus herfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er i samme båd Her er det skinneben, bryster og underarme. Jeg har kradset mig selv til blods om natten Men jeg har købt en Lacome bodylotion til tør hud - og den virker Koster normalt en bondegård, men er på bud lige nu i Matas og den er skøn. Nu klør jeg kun en anelse på mine skinneben om aftenen

Anmeld

14. januar 2010

lollandpigen

Jeanne du er nogenlunde lige så langt som mig?? Jeg har termin dne 28 juli. Synes bare det er tidligt at man får det....

Har du kontaktet lægen?? Vil prøve den creme kan håbe den hjælper.

Anmeld

14. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er 15+0 og har kløet de sidste 5 uger Jeg har ikke snakket med min læge, men jeg har snakket med "mine" sygeplejersker på arbejde, og de siger alle at det er homoner (og flere af dem har også kløet som åndssvage )

Cremen hedder nutrix royal body fra Lancome og er på bud til 225 i Matas lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.