Jeg søger en opladning til en nokia 6500 classic

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Betina_fra_Als

Hejza,

Da min (u)opdragne knægt har bedt i min oplader til min mobil telefon, så den ikke kan oplade længere, vil jeg hører om I ligger inde med en som I vil af med, så vil jeg være en glad køber.

Knus fra Betina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

MichellaMalou

sådan en har jeg den ligger bare hos min mor men går ud fra jeg snart skal derhjem eller få hende til og sægle den hvis det er ??

Anmeld

14. januar 2010

Fines mor

Er det den med lille eller tyk stik? Ellers regner jeg også med at jeg kan finde en til dig. ;-)))

Anmeld

14. januar 2010

Betina_fra_Als

frk.Quaade skriver:

sådan en har jeg den ligger bare hos min mor men går ud fra jeg snart skal derhjem eller få hende til og sægle den hvis det er ??

Hejza,

Det lyder godt, så vil jeg blive rigtig glad, mobilen fejler ikke noget,´men kan bare ikke oplades uden den oplader.

Mange tak for hjælpen.

Knus fra Betina.

Anmeld

14. januar 2010

MichellaMalou

hov der skulle stå sende den heeh,,, for min mobil til den virker ikk mere alligevel,, såå opladeren ligger bare derhjemme og glor eheh så hvorofr ikkk komme af med den

Anmeld

14. januar 2010

MichellaMalou

hov der skulle stå sende den heeh,,, for min mobil til den virker ikk mere alligevel,, såå opladeren ligger bare derhjemme og glor eheh så hvorofr ikkk komme af med den

Anmeld

14. januar 2010

Betina_fra_Als

frk.Quaade skriver:

Hejza igen,

Min mail adresse er lineoglasse@city.dk

knus fra Betina,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.