Skouboe skriver:
Ikke direkte - jeg har gået hos Charlotte Hartvig som er diætisten der har været med til at skrive den (dog kun for at tabe mig) og derefter købt bogen, for at se om jeg kunne få nogle fif til at minimere generne ved PCO.
Der er den desværre ikke særligt god, men hvis jeg stod i en situation hvor jeg gerne ville være gravid, ville jeg helt sikkert følge den slavisk. Det er måske lidt besværligt at leve på den måde, men i 3 måneder kan jeg godt holde det ud.
Okay, det var ærgerligt der ikke var så meget hjælp der.
Kan sagtens se hvad du mener med at kunne klare at spise efter den i 3 mdr. Hvis man virkelig vil, kan man også. 
Er selv blevet meget overrasket over, hvor "nemt" det var at omlægge kosten ift. hvad jeg havde troet.
Jeg har ikke så mange gener ved PCO- det er mest bare den udeblevne menstruation, men det er også irrieterende nok i sig selv ikke at vide hvornår og om der kommer mens.
Har tænkt mig at holde en pause med projekt baby- vi har prøvet siden september 09 intensivt, men smed allerede pillerne i juli. Vi havde håbet jeg kunne blive gravid inden jeg sluttede uddannelse, så jeg først skulle søge job efter barsel. Men nu bliver jeg færdig imorgen, og har allerede fået job. Så derfor synes jeg det er bedst at vente lidt.

Anmeld