Har endnu engang måtte sidde og forsvare de valg vi tager for vores barn overfor for min søster .. Gud jeg er så træt af det
Denne gang gik det på pasning ,,, Vi har en farmor der hopper efter at få lov til at passe guldklumpen og glæder sig til at skulle have ham overnattende
Dejligt med sådan en farmor ,, men vi er ikke parat og syntes heller ikke Alexander er .Alexander er lige blevet 9 mdr og bliver stadig ammet morgen og aften og det varer længe inden han skal ud og sove ,, Så begynder min søster at sidde og sige at vi er alt for overbeskyttende og vi dræber vores forhold ved ikke at have tid alene sammen ,, Jeg prøver at forklare hende at det har vi ikke behov for og vi har kærste tid hver aften fra kl 19 30 da Alexander sover der og har vi brug for en middag i byen kan de 2 store (Alex søskende) lige kigge efter ham .. Jeg forklarer hende at Alexander da ikke har brug for at komme ud og overnatte selvom farmor så brændende ønsker det .. Så begynder hun sgu at holde det op i mod at så kan man da også sige at de heller ikke har godt af at komme i vuggestue ?? Nej gu har de ej , men der har jeg intet valg
Det er jo et must ,,,, Hvorfor pokker er hun sådan ,,, syntes ikke altid hun gør tingende rigtigt med hendes børn , men holder da min mund...
Anmeld