Min store pige :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Jaaa er en meeeeget stolt MOAR hehe..

Idag var malou og jeg på hospitalet og hun skulle vejes og måles.. og idag vejede hun lige arkurat 2,3kilo og er nu 44cm lang.. blev bare så glad, også fordi hendes læge sagde at det var vildt flot, så der voksede jeg liiiige 10cm og hun blev heller ikk sur da hun skulle de ting idag, hvor hun plejer at brokke sig hehe..

men ville ikke rigtig noget med et, ville bare lige fortælle hvor stolt en mor jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

CarinaSB

Det er jo bare super dejligt ..

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja dte er helt fantastisk , da hun kun vejede 1755 da hun blev født.. så man blir lidt stolt hehe

Anmeld

14. januar 2010

LotteGabriella

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja dte er helt fantastisk , da hun kun vejede 1755 da hun blev født.. så man blir lidt stolt hehe

neeeeijjjj hvor dejligt

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

dygtig prinsesse!!!

Kan godt forstå du blev/er stolt af hende! hun er da det skønneste lille væsen - og bliver større og større!

Knus

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

LotteGabriella skriver:

neeeeijjjj hvor dejligt

ja meget deejligt tak

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

dygtig prinsesse!!!

Kan godt forstå du blev/er stolt af hende! hun er da det skønneste lille væsen - og bliver større og større!

Knus

heh ja super dygtig prinsesse

Mange tak søde, .. ja hun blir bare større og større, måske ikke lige så hurtigt som normalt, men syntes nu hun er blevet stor heh og så lå hun bare og grinede og hele hoved da hun skulle de forskellige tjeks, så det var bare perfekt

knus

Anmeld

14. januar 2010

Bondepigen

Jaaa er en meeeeget stolt MOAR hehe..

Idag var malou og jeg på hospitalet og hun skulle vejes og måles.. og idag vejede hun lige arkurat 2,3kilo og er nu 44cm lang.. blev bare så glad, også fordi hendes læge sagde at det var vildt flot, så der voksede jeg liiiige 10cm og hun blev heller ikk sur da hun skulle de ting idag, hvor hun plejer at brokke sig hehe..

men ville ikke rigtig noget med et, ville bare lige fortælle hvor stolt en mor jeg er

Hvor er det skønt. Jeg kan godt forstå du er stolt og glad. Det er jo dejligt at vide, at ens barn trives som det skal!!!

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

bondepigen skriver:

Hvor er det skønt. Jeg kan godt forstå du er stolt og glad. Det er jo dejligt at vide, at ens barn trives som det skal!!!

ja liige præcis, ringede også bare lige med det samme, og sagde det til mathias .. men ja man kan se at det har givet pote, med alt denmad udover, hvad man normalt anbefaler eller havd man siger hehe

Anmeld

14. januar 2010

Bondepigen

ja liige præcis, ringede også bare lige med det samme, og sagde det til mathias .. men ja man kan se at det har givet pote, med alt denmad udover, hvad man normalt anbefaler eller havd man siger hehe

Det er rart, når man kan se at ens indsats giver pote!!

Emma begyndte osse selv at gå med sin klapvogn til dukkerne i dag for første gang. Kæresten var hjemme og se det selv, men jeg måtte altså lige prale til nogen, så jeg ringede til mine forældre...  Men de var mindst lige så stolte..

Og hold da op en lille skønhed du har dig der. Hun er da bare for kær på dit profilbillede!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.