Ventetid på institutionsplads i Københavns Kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Tulle28

Er der nogen der ved, hvor lange ventetiderne er pt. på en institutionsplads i Københavns Kommune? Jeg ved man kan se på de enkelte institutionspladsers hjemmeside, hvor mange der står på ventelisten, men det siger ikke rigtig noget om, hvor mange måneder det er vi taler om?

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

LotteGabriella

Tulle28 skriver:

Er der nogen der ved, hvor lange ventetiderne er pt. på en institutionsplads i Københavns Kommune? Jeg ved man kan se på de enkelte institutionspladsers hjemmeside, hvor mange der står på ventelisten, men det siger ikke rigtig noget om, hvor mange måneder det er vi taler om?

Knus Tulle

Min veninde som bor på Nørrebro startede med at få at vide at hun først kunne få sin datter i vuggestue den 1. april 2010 og hun er lige fyldt et år her i januar, men efter at ha' ringet til kommunen hver dag for at høre hvor hun lå på listen, ja så skete der lige pludselig noget....1 uge efter havde hun en plads

Anmeld

14. januar 2010

RumlesMor

LotteGabriella skriver:

Min veninde som bor på Nørrebro startede med at få at vide at hun først kunne få sin datter i vuggestue den 1. april 2010 og hun er lige fyldt et år her i januar, men efter at ha' ringet til kommunen hver dag for at høre hvor hun lå på listen, ja så skete der lige pludselig noget....1 uge efter havde hun en plads

Sådan er det som regel i Københavns Kommune...hvis man er ihærdig og pågående nok, kommer man hurtigere frem.  

Lidt tosset at det skal hænge sådan sammen, men det er også min erfaring.

Anmeld

14. januar 2010

Tulle28

OK så man skal altså være påtrængende og fræk som en slagterhund... Hmm ja mærkeligt samfund vi lever i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.