Mi mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Karo

Martin og jeg er ikke så gode til at huske på at få taget billeder af den voksende mave. Det er ikke kun denne gang, for vi var lige så dårlige til at huske på det med Marcus. Men jeg har da 2 billeder at min voksende mave fra denne gang. Det første billede er jeg 3 måneder henne og det andet er fra her mellem jul og nytår (altså knap 7 mdr.)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Ida.

Hvor ser du godt ud!! Det sidder bare superflot på dig

Anmeld

14. januar 2010

Vinker

Wauw suuuuper smuk mave du har dig

Anmeld

14. januar 2010

oo

jeg blev altså ogsp helt "hold kæft hvor er hun dog smuk!" agtigt

Anmeld

14. januar 2010

Dictes mor

Nej altså, hvor er du fin... Du har vist ikke rigtig taget på andre steder end lige midt på maven, det er så fint når maven er helt kuglerund, som din...

Anmeld

14. januar 2010

Bondepigen

Sikke en flotter mave.!!

Anmeld

14. januar 2010

Barbamama

ååårh du er bare så fin altså.... Bliver helt misundelig

Anmeld

14. januar 2010

JustAnotherName

Waow, hvor er det en fin mave. Åhha, det er altså helt fantastisk at være gravid. NYD DET NU den sidste tid   .....og tag nu lige et par billeder mere   

Anmeld

14. januar 2010

lion

Hvor er du super flot gravid.

Jeg huskede hellere ikk at tage billedet af maven med Cassandra. Men fordi jeg startede med at tabe mig denne gang, ja så husker jeg at veje mig, og tage billedet hver søndag. Jeg har så kun af maven og ikk af hele mig, men jeg tager også billedet for at se ca hvornår man kan se det. Det tog lang tid med Cassandram, før det kunne ses.

Anmeld

15. januar 2010

Karo

Hvor er i altså bare søde. Jeg bliver helt rød i hovedet over smiger

Jeg har tage lidt på i ansigtet og lidt på arme og ben, men det meste sidder dog på maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.