For snart 4 år siden havde Martin og jeg en drøm. Den drøm var at vi ville have hus og børn. Da det var vigtig for os at have hus først, satte vi vores sommerhus til salg, for så var planen at når det var solgt ville vi invistere i et hus og så kunne vi få de to børn som vi så inderligt gerne ville have. Kort efter vi havde sat sommerhuset til salg startede boligmarkedet med af gå i stå og vi måtte indse at der nok ikke var den store chance for at få huset solgt

derfor besluttede vi os for at få børnene først da vi gerne ville opfylde noget af vores drøm.
Efter nytåret ringede vores ejendommægler og fortalte hun havde fået et tilbud på huset. Efter en del snak frem og tilbage har vi nu fundet en pris der passer begge parter. Nu mangler vi bare at få lavet en tilstandsrapport og køberne skal ud og se huset med en byggesagkyndig da de ønsker at bygge ud. Men jeg er bare så bange for at noget går galt

jeg kan simpelthen ikke begynde at glæde mig før at handlen er ovre, og alt er faldet på plads, men f... hvor vil jeg bare gerne af med det hus, så vi kan få opfyldt den sidste del af vores drøm. Men jeg tør næsten ikke håbe for meget
Anmeld