Tør næsten ikke håbe for meget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Karo

For snart 4 år siden havde Martin og jeg en drøm. Den drøm var at vi ville have hus og børn. Da det var vigtig for os at have hus først, satte vi vores sommerhus til salg, for så var planen at når det var solgt ville vi invistere i et hus og så kunne vi få de to børn som vi så inderligt gerne ville have. Kort efter vi havde sat sommerhuset til salg startede boligmarkedet med af gå i stå og vi måtte indse at der nok ikke var den store chance for at få huset solgt derfor besluttede vi os for at få børnene først da vi gerne ville opfylde noget af vores drøm.

Efter nytåret ringede vores ejendommægler og fortalte hun havde fået et tilbud på huset. Efter en del snak frem og tilbage har vi nu fundet en pris der passer begge parter. Nu mangler vi bare at få lavet en tilstandsrapport og køberne skal ud og se huset med en byggesagkyndig da de ønsker at bygge ud. Men jeg er bare så bange for at noget går galt jeg kan simpelthen ikke begynde at glæde mig før at handlen er ovre, og alt er faldet på plads, men f... hvor vil jeg bare gerne af med det hus, så vi kan få opfyldt den sidste del af vores drøm. Men jeg tør næsten ikke håbe for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

oo

jeg  for at køberne er ellevilde når de ser huset igen og at det er solgt inden du når at blinke 13000 gange (dvs ca 5 dage ), så I kan få alle jeres drømme opfyldt i 2010 (det er drømmeopfyldelsernes år, har jeg besluttet!)

Anmeld

14. januar 2010

Karo

Tjuhl skriver:

jeg  for at køberne er ellevilde når de ser huset igen og at det er solgt inden du når at blinke 13000 gange (dvs ca 5 dage ), så I kan få alle jeres drømme opfyldt i 2010 (det er drømmeopfyldelsernes år, har jeg besluttet!)

Jeg er helt klart med på at det er drømmeopfyldelsernes år i år

Det kunne være rigtigt dejligt hvis vi alle herinde kunne få bare nogle (de vigtigeste) drømme opfyldt i år

Anmeld

14. januar 2010

lion

Jeg krydser fingre for at i snart for solgt det sommerhus, så I kan køb jer et hus.

Hvor ville jeg gerne ha råd til et hus.

Anmeld

14. januar 2010

Bondepigen

Jeg krydser da osse. Så er der et problem mindre at tænke på, nu her hvor du er gravid. Det ville da være rart for jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.