Hvor længe vågen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Mette Jensen

Hej alle.

Jeg har en datter på 3 uger.

Kunne godt tænke mig at høre om der er andre der har børn på samme alder og hvor lang tid de er vågen ad gangen.

Min datter er vågen i ca. 1 time til 1½ om dagen og om aftenen er hun mere vågen.

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Gittemor09

hejsa...

Min datter er nu snart 4 mdr. og da hun var 3 uger var hun ikke vågen meget længere af gangen..!! også ca. en time af gangen om dagen, og lidt mere om aftenen hvor det stod på hygge....

nu er hun dog mere vågen af gangen og er begyndt at lege rigtig meget..!!

Anmeld

17. januar 2010

Mette Jensen

tusind tak for svar kan simpelthen ikke huske det fra vores 1 barn på 2... så dejligt at hører at det passer meget godt sammen... den time til halvanden er jo incl jeg ammer hende og der går hurtig 1 halv time + med det men det hører sig jo til...

mvh mette

Anmeld

17. januar 2010

businesstigger

Det lyder som skole eksemplet fra Sundhedsplejersken så det er bare at nyde det!

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

Mette Jensen skriver:

Hej alle.

Jeg har en datter på 3 uger.

Kunne godt tænke mig at høre om der er andre der har børn på samme alder og hvor lang tid de er vågen ad gangen.

Min datter er vågen i ca. 1 time til 1½ om dagen og om aftenen er hun mere vågen.

Mvh. Mette

Min søn er godt nok 9 måneder, men altså han har altid været vågen max 2 timer af gangen og så sovet det lyder rigtig fornuftigt det du skriver

Anmeld

19. januar 2010

Mette Jensen

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.