Helt ny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Louise81

Tror stadig ikke helt jeg har fattet det... jeg er gravid, 5+1, det er meget nyt, men det er rigtig nok forsikrer sygeplejersken mig.

Efter at have læst så mange af jeres spændende, rørende og morsomme indlæg herinde, tænkte jeg at nu måtte det da være tid til at præsentere mig selv og melde mig ind i dette fællesskab. Mit navn er Louise, bor i Århus med min kæreste, og droppede pillerne i november, så det er gået stærkt. Som sagt er det hele meget nyt, og synes der er meget lang tid til de "magiske" 12 uger. Det gør det ikke ligefrem nemmere at koncentrere sig om de forestående eksaminer med sådan en lille, stadig lidt uvirkelig, fidus i maven. Men glæder mig og håber bare at det hele går godt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

smokin

Louise81 skriver:

Tror stadig ikke helt jeg har fattet det... jeg er gravid, 5+1, det er meget nyt, men det er rigtig nok forsikrer sygeplejersken mig.

Efter at have læst så mange af jeres spændende, rørende og morsomme indlæg herinde, tænkte jeg at nu måtte det da være tid til at præsentere mig selv og melde mig ind i dette fællesskab. Mit navn er Louise, bor i Århus med min kæreste, og droppede pillerne i november, så det er gået stærkt. Som sagt er det hele meget nyt, og synes der er meget lang tid til de "magiske" 12 uger. Det gør det ikke ligefrem nemmere at koncentrere sig om de forestående eksaminer med sådan en lille, stadig lidt uvirkelig, fidus i maven. Men glæder mig og håber bare at det hele går godt. 

Held og lykke.

Jeg håber du bliver glad for baby.dk - en ægte tidsrøver!

Og tillykke med graviditeten.

Anmeld

14. januar 2010

Mira0911

Louise81 skriver:

Velkommen til siden... Håber du bliver glad for at være her, og finder dig til rette, og får den information du får/har brug for...

Tillykke med din graviditet!

Anmeld

14. januar 2010

Corn

Zette skriver:

Jeg håber du bliver glad for baby.dk - en ægte tidsrøver!

Og mange gange tillykke med baby

Anmeld

14. januar 2010

Sisley

Velkommen til!

Det hele er så nyt for dig lige nu, men efter et par uger er den gode nyhed formentlig sunket lidt mere ind og så har man også plads i tankerne til andre ting (men uhhh hvor kan jeg godt huske det var svært)

Sisley
23+4

Anmeld

14. januar 2010

Kamelia

Stort tillykke!!!

Åhhh den første graviditet, det er bare så nyt, anderledes og spændende.........glæd dig!!!

Knus Kamelia, mor til 3

Anmeld

14. januar 2010

Louise81

Tusind tak  Det er dejligt med et forum hvor jeg kan finde svar på de mange mange spørgsmål der flyver rundt. Og hvem kan svare/støtte bedre end andre der selv har været i samme situation og ved hvad man taler om. Hvor jeg dog glæder mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.