Øv øv :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Sakris

På forhånd undskylder jeg det sure opstød herfra!

Efter to uger med kvalme, lysebrunt udflåd (som jeg har læst mig til er meget normalt ved en evt. graviditet), træthed og ømme bryster var håbet blevet lidt lysegrønt for om det faktisk var lykkedes at blive gravide. Imorges vågnede jeg så med nogle meget velkendte kraftige mavesmerter.  Øv øv mens er kommet!

P-pillerne har da jeg brugte dem taget nogle af smerterne, samt gjort at jeg kun havde mens efter 3x21 dage (aftale med læge). Efter jeg har smidt dem har smerterne taget til, som i teenage årene og jeg kan næsten ikke holde ud at være nogen steder. Kvalmen har jeg fået lov til at beholde her fra morgenen, så den spiller bare rigtig godt sammen med mavesmerterne! Det plejer at blive bedre efter 2-3 dage, men det synes langt væk lige nu, når man samtidig er lidt skuffet..... øv øv øv altså...... 

Men op på hesten igen som man siger. Så må vi gå efter Oktober måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Risen

Øv øv øv! Hvor er det kedeligt!.. Krydser alt hvad jeg har for en gevinst og et mirakel i Oktober !

Anmeld

14. januar 2010

Louisiana

Hvor er det bare øv! Jeg havde det på samme måde i sidste måned, vi var også næsten sikre på, at NU var den der!! Kvalme, endda opkast, ømme bryster osv, men sikken skuffelse da mensen så kom 

Men jeg tror simpelthen jeg selv fik skabt de symptomer fordi jeg så gerne vil være gravid... Måske.  Dermed ikke sagt, at det er det samme for dig, det kan jeg jo ikke vide. Men uanset hvorfor man får alle de symptomer, så er det lige trist, når man finder ud af, at man ikke er gravid!

for, at den er der næste gang 

Anmeld

14. januar 2010

Sakris

Louisiana28 skriver:

Hvor er det bare øv! Jeg havde det på samme måde i sidste måned, vi var også næsten sikre på, at NU var den der!! Kvalme, endda opkast, ømme bryster osv, men sikken skuffelse da mensen så kom 

Men jeg tror simpelthen jeg selv fik skabt de symptomer fordi jeg så gerne vil være gravid... Måske.  Dermed ikke sagt, at det er det samme for dig, det kan jeg jo ikke vide. Men uanset hvorfor man får alle de symptomer, så er det lige trist, når man finder ud af, at man ikke er gravid!

for, at den er der næste gang 

Ja har også haft en fornemmelse af at nogen af tingene er psykisk. Vildt hvad ens hjerne kan gøre!

Tak Risen!

Anmeld

14. januar 2010

Louisiana

Sakris skriver:

Ja har også haft en fornemmelse af at nogen af tingene er psykisk. Vildt hvad ens hjerne kan gøre!

Tak Risen!

Ja, det er nemlig utroligt hvad hjernen får kroppen til at gøre! Min moster har en veninde, som 'var gravid' - hun havde testet positiv, havde fået mave på og det hele, men da hun kom til scanning viste det sig, at der slet ikke havde været nogen baby, hun var indbildt gravid... Det håber jeg godt nok ikke sker for mig - eller nogen andre, for den sags skyld!! Hun havde det jo som om hun havde mistet et barn, selv om det slet ikke havde været der... Puha 

Anmeld

15. januar 2010

Sakris

Ja det lyder da også helt vildt. Nej det håber jeg da heller ikke kommer til at ske for nogen, det ville da rigtignok ikke være sjovt Håber hun fik lov til at være rigtig gravid senere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.