Hvor længe havde i ondt efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Frøken Sørensen

Hej...

Jeg fødte en dejlig og velskabt søn d.8 januar... Han er helt vidunderlig og bare så nem  Alt køre bare som det skal... det er kun mor her som har ondt...

Jeg fødte uden de helt store problemer og fik kun 3 sting. Men nøj hvor har jeg ondt og det svier så meget når tisser

Ved godt det er meget individuelt, men hvor længe havde i ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

9510

Hej.....Og Tillykke   Jeg havde slet ikke ondt efter jeg fik Oliver i september, men da jeg fik Cecilie i 01 havde jeg ondt i 3-4 uger efter.

Håber da snart det går over for dig

Anmeld

14. januar 2010

lillemunk

Tillykke med Prinsen
Første gang følte jeg at jeg at jeg var blevet sparket i måsen godt og grundigt...
men ingen svie. tog vel en uge at komme oven på.
Anden gang mærkede jeg ikke det store.
Syntes da du skal ringe og snakke med din læge hvis det bliver ved.

Anmeld

14. januar 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg havde sindssyg ondt i 14 dage.

Men vi valfartede også til og fra sygehus med bus, så jeg fik gået rigtig meget og kunne ikke holde mig i ro.

Da det var overstået og jeg kunne slappe af derhjemme gik der få dage hvor smerten så forsvandt.

Anmeld

14. januar 2010

Frøken Sørensen

Jeg har desværre svært ved at holde mig i ro, så nok os derfor det det gør ondt...

Det svier bare så meget når jeg skal tisse... sidder med tåre i øjne hver gang... Men ja, det er jo hurtig glemt når man så ser på sin søn

Håber bare det snart går i sig selv....

Anmeld

14. januar 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Brug håndbruseren hver gang du skal tisse. Det hjælper meget.

Anmeld

14. januar 2010

DK

Jeg havde kun ondt et par dage. Jeg holdt også op med at bløde efter bare en dag...

Det blev så fint at vi havde forsigtig "hygge" i sengen efter 14 dage Vi var SÅ nyforelskede i baby og hinanden at vi ikke kunne lade være. Dog brugte vi dog beskyttelse af hensyn til bakterier og den slags. Jeg fik et par udvendige sting, der hurtigt forsvandt.

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Tillykke med ham, dejlig dato (også min fødselsdag)

Jeg havde ondt i et par dage efter fødslen, men blødte i rigtig land tid. Har du prøvet at tage en flaske med en af de der tutter, hvor man kan sprøjte vandet ud. De er gode til at skylle med når man tisser, så svier det ikke så meget.

Jeg var dog øm i ca. 1 mdr. efter stingene.

Anmeld

14. januar 2010

MyntheMus

Jeg gik kun 1 -2 sting. Men tror jeg havde ondt i 14 dages tid.

Så rigtig RIGTIG ondt altså.

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

Jeg havet ond i ca 10 dage men sprøjt kold vand på samtidig med du tisser det altså godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.