Brug for lidt gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Susan1978

jeg har fået 2 bestillingskager..

men hvad pokker tager man for sådan nogle.?  

den ene skal være en jubilæums kage til ca 20 mennesker.

hvorpå der skal være nogle små hunde en cykel også  lidt natur agtige ting..

hvordan pokker ville i lave en cykel.. ? jeg har prøvet at google lidt billeder.. men jeg synes ikke de var specielt pæne og ellers var det sådan nogen plastik nogen.

jeg var ude i noget med at den skulle stå op af et hegn, sådan at den ikke behøvede at være så kluntet i det - for at den kan stå.

Den anden kage er en med Lynet Mcqueen (der følger jeg beskrivelserne herinde)  Den er til ca 15 personer.

hvad tager i for betalingskager ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

eirene

Jeg har besluttet mig til at jeg vil tage omkring 500,- Alt efter hvem det er til. Kan være nogle får lidt rabat. Jeg har kun lavet bestillingskager 1 gang og der lavede jeg 2 kager for 200,- og det var for lidt. Der tænker jeg på al den tid jeg brugte på det.

En af mine kolleger spurgte om en kage i går. Han vil ikke have noget pynt, han var bare pjattet med fyldet..  Til ham sagde jeg 250,- og det var han godt tilfreds med..

god fornøjelse.

Anmeld

14. januar 2010

Anasmor

Jeg tager 25 pr person, men jeg pynter dem også meget og bruger rigtig mange timer på kagen.. så syntes godt jeg kan være bekendt at tage den pris...

I mine kager er der også altid to forskellige slags fyld, ofst en frugtmosse og en chokomousse, bruger altid smør istedet for margarine, og køber aldrig "aldi" chokolade til fyldet...

Alt efter hvor omfattende kagen skal være, så er det min standard pris...

Kh Stinna

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

jeg har fået 2 bestillingskager..

men hvad pokker tager man for sådan nogle.?  

den ene skal være en jubilæums kage til ca 20 mennesker.

hvorpå der skal være nogle små hunde en cykel også  lidt natur agtige ting..

hvordan pokker ville i lave en cykel.. ? jeg har prøvet at google lidt billeder.. men jeg synes ikke de var specielt pæne og ellers var det sådan nogen plastik nogen.

jeg var ude i noget med at den skulle stå op af et hegn, sådan at den ikke behøvede at være så kluntet i det - for at den kan stå.

Den anden kage er en med Lynet Mcqueen (der følger jeg beskrivelserne herinde)  Den er til ca 15 personer.

hvad tager i for betalingskager ?

Altså jeg går også og tænker over det ligenu, fordi jeg har en kollega der går på efterløn og hun har ønsket at jeg bliver købt til at lave en kage til hendes reception.

Normalt vil jeg sige, at jeg tager 100 kr i timen, når jeg laver noget for nogen også er der jo materialer. Normalt er der vel for omkring 100 kr i en kage. Så 4-500 kr, alt efter hvor mange mennesker kagen er til. Men 25 kr pr. person kagen er til, er ikke for meget syntes jeg.

Anmeld

14. januar 2010

Susan1978

okay, jeg kan godt se at de 25kr pr person svarer meget godt til hvad jeg havde i tankerne..

ingen råd til mit spørgsmål på det med cyklen?

Anmeld

14. januar 2010

Helle30

Nu har jeg googlet rundt på alle tænkelige søgesætninger med bike..... og cake. De fleste kager med cykler er konstruerede sådan, at cyklen er monteret op ad kagen. Jeg har ikke set nogen, hvor cyklen sådan står "frit".

- Helle - glæder sig til at prøve arbejdet med gumpaste, som jeg lod mig overtale til at købe i dag

Anmeld

14. januar 2010

Susan1978

Helle30 skriver:

Nu har jeg googlet rundt på alle tænkelige søgesætninger med bike..... og cake. De fleste kager med cykler er konstruerede sådan, at cyklen er monteret op ad kagen. Jeg har ikke set nogen, hvor cyklen sådan står "frit".

- Helle - glæder sig til at prøve arbejdet med gumpaste, som jeg lod mig overtale til at købe i dag

okay, fedt nok - så må jeg lige have en update.. for måske er det bedre at bruge til min cykel...

nej du har ret jeg har også kun kunne finde de der cykler op ad veje osv..

Anmeld

14. januar 2010

Kvindemin

Anasmor skriver:

Jeg tager 25 pr person, men jeg pynter dem også meget og bruger rigtig mange timer på kagen.. så syntes godt jeg kan være bekendt at tage den pris...

I mine kager er der også altid to forskellige slags fyld, ofst en frugtmosse og en chokomousse, bruger altid smør istedet for margarine, og køber aldrig "aldi" chokolade til fyldet...

Alt efter hvor omfattende kagen skal være, så er det min standard pris...

Kh Stinna

Uh hvor ville jeg gerne have bestilt nogle kager, men bor helt i Silkeborg. Så det er lidt for lang kørsel

Anmeld

15. januar 2010

Anasmor

Chritinap skriver:

Uh hvor ville jeg gerne have bestilt nogle kager, men bor helt i Silkeborg. Så det er lidt for lang kørsel

Har mine forældre der bor i Løsning, så kunne måske mødes på halvvejen, hvis det lige passede ind i planerne for os begge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.