Man skal være godt vejledt.. (Autostole)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Bubbi

Syntes lige jeg ville dele dette med jer, da det jo er noget mange af os bruger i vores hverdag
http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/article879443.e ce

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Jeg synes det er et møgsvært område. Sværger selv til Rømer/Britax, da de normalt klarer sig rigtig godt i test (kan så ikke lige finde dem i dit link, ved ikke om de er med), men må nøjes med en selespændt en, da vi ikke selv har bil, og vores lånemuligheder i nødssituationer udgør 4 biler - heraf minimum to uden isofix. Skal vi f.eks. til lægevagten eller lignende, skal vi være sikre på at kunne bruge den bil, der nu lige er "ledig".

Samtidig har vi en forudvendt til den store, da en bagudvendt ikke kan klemmes ind i alle vores lånemuligheder, selvom de anbefaler bagudvendte autostole til 4-års alderen.

Får altid monster dårlig samvittighed, når jeg ikke lige får levet op til anbefalingerne på det område. Selvom jeg køber nyt og dyre mærker, er det alligevel kun second best, fordi jeg ikke har mulighed for bagudvendte eller isofixbaserede stole.

Nå, men længere beskrivelse af min egen autostolfrustration - men ja, det er desværre rigtigt at rigtig mange godkendte autostole ikke er så sikre, som man forventer af en - netop - godkendt stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.