Ærlig snak: Jeg kan nogen være strid, en kælling og dybt umulig.
Men jeg tænkeer tit på at forbedre mig og ændre på mig selv, men det er bare vildt svært.
Jeg går nogen gange, især når det glæder kæreste, op i små ting nogen gange for små ting og jeg VED det. Har altid gjort det. Men hvordan ændre jeg mig på det punkt, jeg har prøvet mange gange og jeg synes jeg har forbedret mig lidt.
Jeg ved bare at min kæreste hader det, og han siger ikk hvad han føler omkring det, da han ikk vil såre mig eller blive sur. Når han endelig fortæller mig det ender det altid i han siger: Du hakker altid på mig og jeg føler jeg gør alting forkert. ( Han fik meget af vide som barn han var dum og sådan noget)
Jeg har selv prøvet at fortælle han, at jeg fortæller han hvordan jeg har det og han ikk skal være i tvivl, jeg skal nok fortælle ham, hvis jeg synes han er dum eller gør alt forkert. Men sådan er jeg.
Men hvordan lærer mig at lade være med at "hakke" på sin kæreste eller forvente noget man godt ved, han ikk vil gøre.
Guuud... Her må jeg vist hellere også lige følge med.
For hvis der ER en "miss perfekt" derude
, som kender opskriften til at blive et bedre menneske, og altid tackle tingene rigtigt, så vil jeg også VILDT GERNE lære det.
Hver gang jeg har været dybt urimelig, så tænker jeg (og siger det også nogle gange højt til manden) "JEG GIDER IKKE AT VÆRE SÅDAN HER" ......og når den mørke sky over mit hovede forsvinder igen, så er jeg da også meget nemmere og sjovere at leve sammen med 
Men det kan ikke tælles på en hånd, hvor mange gange min kæreste har sagt ligesom din "Du hakker altid på mig og jeg føler jeg gør alting forkert" - "Der er aldrig noget af det jeg gør, der er godt nok!" - "Hvorfor er du altid SÅ irriteret på mig?"
Århhh.....så bliver jeg endnu mere træt af det hele - og af mig selv!
Og jeg tænker så det knager, forsøger at være mere positiv i min tankegang og have en større tollerance. Men få timer senere, så snerrer min stemme igen, når han spørger mig om noget, som jeg næsten lige HAVDE sagt, osv....
Jeg ville gerne være mere sød og rar, sjov, omgængelig og snakke pænt og grine i stedet for, og altid reagere korrekt.
Men det tror jeg faktisk ikke at der er nogen der gør ...ikke altid ihvertfald!
Og de som altid er SÅ OMGÆNGELIGE, de er sikkert ved at brænde sammen indeni.
Jeg tror sgu det er sundt nok at få tingene ud af systemet, mens gryden endnu er varm ....man skal bare finde en acceptabel måde at gøre det på, hvor man ikke støder og sårer dem man holder af.
Det er nok DET der er kunsten at lære.
Og det er ikke helt lykkedes for mig selv endnu heller...