hmmmm...ved ikke rigtig om det bliver til noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

oo

nåh nåh, Michella, der kan du bare se, der er mange der gerne vil komme  jeg har skrevet i min kalender at jeg skal NS'e den 13. nu vi skal bare lige aftale med mad osv osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Barbamama

jubiiii  Jamen så ser det lige pludselig ud til at vi bliver 15! Ha ha ha  FEDT!!!!! Jamen så må vi da lige finde ud af mad. Jeg tænkte på at lave noget porretærte måske... Hvad spiste I sidst? Boller, kage osv eller rigtig mad??

I er alle velkomne. Håber der bliver nok plads i stuen men ellers kommer vi hinanden RIGTIG ved. Ha ha ha. Oh det er fantastisk- jeg glæder mig bare helt vildt nu. Hi hi.

Anmeld

14. januar 2010

oo

jeg kan ret godt lide at sidde på gulvet forresten...os der bor tæt på kunne måske gå sammen om at lave noget mere...fyldigt mad end boller og kage (ikke at vi skal stryge boller og kage fra listen, absolut nej) men der er jo nogen der kommer langt væk fra og det er sikkert dejligt at få noget i skrutten. men fx hvis du laver porretærte, så kunne en lave frikadeller og en kunne lave kartoffelsalat...FX. jeg gider godt lave flere ting altså!

hilsen ædedolken

Anmeld

14. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ows="2" cols="20" id="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditorQuote_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

jeg kan ret godt lide at sidde på gulvet forresten...os der bor tæt på kunne måske gå sammen om at lave noget mere...fyldigt mad end boller og kage (ikke at vi skal stryge boller og kage fra listen, absolut nej) men der er jo nogen der kommer langt væk fra og det er sikkert dejligt at få noget i skrutten. men fx hvis du laver porretærte, så kunne en lave frikadeller og en kunne lave kartoffelsalat...FX. jeg gider godt lave flere ting altså!

hilsen ædedolken

Kanon god ide!

Jeg kunne evt lave en stor skålfuld pastasalat

Anmeld

14. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

jubiiii  Jamen så ser det lige pludselig ud til at vi bliver 15! Ha ha ha  FEDT!!!!! Jamen så må vi da lige finde ud af mad. Jeg tænkte på at lave noget porretærte måske... Hvad spiste I sidst? Boller, kage osv eller rigtig mad??

I er alle velkomne. Håber der bliver nok plads i stuen men ellers kommer vi hinanden RIGTIG ved. Ha ha ha. Oh det er fantastisk- jeg glæder mig bare helt vildt nu. Hi hi.

Har du stole nok eller skal jeg have nogle med... ved ik lige om vi har ret mange klapstole men de kan nok skaffes

Anmeld

14. januar 2010

oo

ja vi har også en 3-4 klapstole hvis det er

Anmeld

14. januar 2010

TbCp

Hvad tid på dagen?

Og sender du en adresse?

Anmeld

14. januar 2010

Barbamama

Altså jeg har ialt 12 stole og jeg tænker at ungerne ikke gider sidde ned på en stol så tror I ikke der er nok??? Eller hvordan???

Anmeld

14. januar 2010

oo

ja hvad tid og hvorhenne???

hilsen de to utålmodige fynboere

Anmeld

14. januar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Hvad tid på dagen?

Og sender du en adresse?

Skal vi ikke gøre det om formiddagen? Skal vi sige kl 11?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.