Juhu, min søster skal giftes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Dictes mor

Min lille søster skal giftes til sommer, vi fik det lige at vide her i weekenden. Det er jo bare en fantastisk nyhed, ih alle de gode ting som sker i 2010, som må siges at være et rigtig godt år i min familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Min lille søster skal giftes til sommer, vi fik det lige at vide her i weekenden. Det er jo bare en fantastisk nyhed, ih alle de gode ting som sker i 2010, som må siges at være et rigtig godt år i min familie

Ajjj hvor dejligt

Min søster og svoger har været forlovet i 7 år nu... mener jeg det er... håber dælme også på et stort fint bryllup en dag  

Anmeld

14. januar 2010

lion

Nej hvor dejligt. Stort tillykke til dem.

Anmeld

14. januar 2010

oo

Tillykke!! jeg fik også at vide i julen, at min lillesøster (den sidste af de ugifte søstre) skal giftes til sommer, hemmeligt ligesom os man blir bare glad af den slags  (de afslørede det også kun fordi jeg var megafuld og holdt en MEGAlang tale om hvor vidunderlig en mand min søsters kæreste er og hvor god han er for hende og for mit og hendes forhold)

Anmeld

14. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Sikke da en glædelig nyhed  TILLYKKE!

Iiih jeg har aldrig været til et rigtigt bryllup.... både Morten og jeg har det sådan at det første rigtige bryllup vi skal til skal IKKE være vores eget såååå spændende hvor længe vi selv skal vente på at blive gift

Anmeld

14. januar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Sikke da en glædelig nyhed  TILLYKKE!

Iiih jeg har aldrig været til et rigtigt bryllup.... både Morten og jeg har det sådan at det første rigtige bryllup vi skal til skal IKKE være vores eget såååå spændende hvor længe vi selv skal vente på at blive gift

Det kan man nu ellers godt, det første rigtige bryllup jeg var til, var mit eget, sååå, det er ingen undskyldning, han kan bare se at komme i knæ...

Anmeld

14. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Det kan man nu ellers godt, det første rigtige bryllup jeg var til, var mit eget, sååå, det er ingen undskyldning, han kan bare se at komme i knæ...

Jo jo undskyldninger er der skam nok af  men det er fordi hverken Morten eller jeg kender ret meget til det med brylluper - traditioner osv så derfor synes vi det vil være lidt mærkeligt at blive gift som "de første"

Anmeld

14. januar 2010

Dictes mor

Vinker skriver:

Jo jo undskyldninger er der skam nok af  men det er fordi hverken Morten eller jeg kender ret meget til det med brylluper - traditioner osv så derfor synes vi det vil være lidt mærkeligt at blive gift som "de første"

Det kan jeg godt forstå, vi kendte heller ikke så meget til traditionerne, så vi lavede ikke så mange af dem, kun dem vi synes om og kunne huske.

Anmeld

14. januar 2010

Vinker

Majastina skriver:

Det kan jeg godt forstå, vi kendte heller ikke så meget til traditionerne, så vi lavede ikke så mange af dem, kun dem vi synes om og kunne huske.

Sådan ender det nok også med vi gør, men tror ikke vi skal giftes før om nogle år (først efter vi har fået barn nr 2) men man ved jo aldrig om man blir overrasket

Anmeld

14. januar 2010

Dictes mor

Det kan man, og det er jo heller ikke så vigtigt, hvornår det bliver, bare det er med den rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.