Kryds fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Kløver

Puh ha, håber i alle vil krydse fingre, nu er der gået de 17 dage i dag i min lutealfase, og menstruation skulle komme i dag, har taget test, desværre negativ, men håber det er fordi det er for tidligt.

først håbede jeg egentlig pga kur, for første gang, at det ikke blev denne gang, og alligevel når man nærmer sig kan man ikke lade være med at håbe det alligevel er nu

håber håber håber det er lykkedes denne gang, og de ekstra fridage i julen, ved ægløsningen gav pote

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Louisiana

Håber det bringer lidt held til, at den er der!!

Anmeld

13. januar 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Håber det bringer lidt held til, at den er der!!

tusind tak, håber virkelig også, synes jo alle er gravide rundt omkring eller lige har fået en lille, så det gør jo ik dte hele bedre, og selvom man ikke skal stresse, håber jeg det bliver snart da vi har sat dato for bryllup i foråret 2011 kunne være dejligt at have et par små fødder i huset inden der

Anmeld

13. januar 2010

Michael healer

Håber også jeg kan være med til at bringe held

Anmeld

13. januar 2010

Louisiana

Ja, det kunne da være skønt, hvis der kom en lille inden bryllupet  Jeg kan først tage en test om en uges tid, jeg håber virkelig også, at den er der nu 

Anmeld

13. januar 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Ja, det kunne da være skønt, hvis der kom en lille inden bryllupet  Jeg kan først tage en test om en uges tid, jeg håber virkelig også, at den er der nu 

krydser fingre for den er der ved os begge så

håber vi begge har heldet med os

Anmeld

13. januar 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

krydser fingre for den er der ved os begge så

håber vi begge har heldet med os

Ja  til os begge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.