Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Malou Vilma Nørgaard skriver: prøver hehe,, men hold da op den er langsom hvad handler den om?? hendes drøm..
prøver hehe,, men hold da op den er langsom hvad handler den om?? hendes drøm..
At give hendes mor som lider af pardentose et flot smil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KatrineR skriver: At give hendes mor som lider af pardentose et flot smil
okey, læste det lige hurtigt det da en super sød drøm, som hendes mor, da vil sætte pris på resten af livet
har stemt på hende
Malou Vilma Nørgaard skriver: okey, læste det lige hurtigt det da en super sød drøm, som hendes mor, da vil sætte pris på resten af livet har stemt på hende
Ja det syns jeg osse ..
Ja det er noget andet end dem som bar vil ud og rejse i en uge til de varme lande..
OG TAKKER FOR STEMMEN!
KatrineR skriver: Ja gør som jeg siger! (BASTA ) LOOL!.. Stem på hendes drøm og vær med til at hjælpe en anden, har mødt hendes mor som er en rigtig dejlig "dame", vi giver alle herinde hinanden et lille smil på hver dag, så hvorfor ikke give hende et permanent smil?! Det tager 2 min af din tid, så giv lidt af dig selv KÆMPE til dem der stemmer!!!
Ja gør som jeg siger! (BASTA ) LOOL!..
Stem på hendes drøm og vær med til at hjælpe en anden, har mødt hendes mor som er en rigtig dejlig "dame", vi giver alle herinde hinanden et lille smil på hver dag, så hvorfor ikke give hende et permanent smil?!
Det tager 2 min af din tid, så giv lidt af dig selv
KÆMPE til dem der stemmer!!!
Hej
Nu har jeg gjort som du sagde, og stemt selv om det tog mere end de 2 minutter du skrev he he
Så er der stemt
Michael healer skriver: Hej Nu har jeg gjort som du sagde, og stemt selv om det tog mere end de 2 minutter du skrev he he
TAAK ..
Jah jeg kan godt se at det ikke lige tager 2 min, men tv3 er lige pludselig gået hen og blevet viiildt langsom ...
Caroline86 skriver: Så er der stemt
TAK!
KatrineR skriver: Det er bare helt iorden.. skal os selv i seng meget snart
Det er bare helt iorden.. skal os selv i seng meget snart
Så har jeg stemt
Det er en dejlig drøm, din veninde har, jeg håber at det går i opfyldelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128