Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søster og svoger havde besøg af et vennepar i julen (vi kender også lidt venneparret) nå men de sad så og blev enige om at de bare trængte til at feste altså virkelig feste Så de fik hurtig arrangeret en fest og fundet dem der skulle med . Har nu fået indbydelsen og der er simpelhen inviteret til en total 80´er fest ,glæder mig vildt de har fået fat i rigtige disco kugler og hvis også en røgmaskine de vil virkelig bare holde den i 80er/disco stil . Så dresscoden er jo selvfølgelig 80er stil , så piger hvad skal jeg tage på hvad er det hotteste 80er tøj
Hilsen Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjaaaa.............et pandebånd (sådan snoet tørklæde), neonfarver, US-top jeans (de stramme), gulerodsbukser, perlemors øjenskygge og læbestift, converse støvler og solariebrun hud.
God fest..........det skal nok blive sjovt.
Anna-jonas skriver: Tjaaaa.............et pandebånd (sådan snoet tørklæde), neonfarver, US-top jeans (de stramme), gulerodsbukser, perlemors øjenskygge og læbestift, converse støvler og solariebrun hud. God fest..........det skal nok blive sjovt.
og skulderpuder, og touperet hår
Det skal nok blive festligt.
og de der plastic ørenringe!
For sulan hvor bliver jeg dog bare smart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128