Niv/jag i højre side af underlivet (æggestok??)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.674 visninger
8 svar
1 synes godt om
13. januar 2010

Louisiana

Jeg har oplevet nogle vældige jag eller niv i højre æggestok (formoder jeg ), og det er ikke noget jeg plejer at ha'. Det er tre uger siden jeg fik min sidste mens. og ved ikke om det kan være et tidligt symptom på graviditet - evt uden for livmoderen??

Vi er nu igang med 3. runde i forsøget på, at blive gravid, og vi håber naturligvis, at jeg er det, men jeg er også bange for, at det er et tegn på, at der er noget galt??

Har nogen oplevet det samme? Håber nogen vil skrive om deres oplevelser, har virkelig brug for lidt råd/trøst/uddelinger af erfaringer... På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Koen.

Det havde jeg i de første 2 mdr ca. det skiftede bare mellem højre og venstre og er nu 26 + 4, så kan jo være den er der

Krydser fingre

Tanja..

Anmeld

13. januar 2010

Louisiana

tanjaj19 skriver:

Det havde jeg i de første 2 mdr ca. det skiftede bare mellem højre og venstre og er nu 26 + 4, så kan jo være den er der

Krydser fingre

Tanja..

Sikke en lettelse, at det ikke nødvendigvis er noget dårligt, tak for dét  Hååååååbeeeeer, at det er tegn på graviditet :-) 

Ved du, om det er i æggestokken det niver??

Anmeld

13. januar 2010

Koen.

Louisiana28 skriver:

Sikke en lettelse, at det ikke nødvendigvis er noget dårligt, tak for dét  Hååååååbeeeeer, at det er tegn på graviditet :-) 

Ved du, om det er i æggestokken det niver??

Ved ikke præcis om det er i æggestokkene, men det føltes sådan og kunne gøreAV nogen gange..

Anmeld

13. januar 2010

herlin

Jeg har også lige haft det samme i højre side, er idag uge 4+0 og lige har testet positiv! så håber for dig det er det sammen

Anmeld

13. januar 2010

Louisiana

herlin skriver:

Jeg har også lige haft det samme i højre side, er idag uge 4+0 og lige har testet positiv! så håber for dig det er det sammen

Stort tillykke med graviditeten  Håber jeg kan sige det samme om en uges tid så 

Anmeld

13. januar 2010

Louisiana

tanjaj19 skriver:

Ved ikke præcis om det er i æggestokkene, men det føltes sådan og kunne gøreAV nogen gange..

Ja, det gør nemlig bare rigtig meget av! Må stoppe op med det jeg er igang med, når det niver, det er slet ikke rart.

Jeg tænkte, at du måske havde spurgt din læge, om det var æggestokkene. Skidt pyt 

Anmeld

13. januar 2010

Heidimed lea

jeg synes også det kan lyde som en sen æggeløsning, det kan nemlig godt både nive og jage.    hos mig gør det sådan hver gang..     så op på manden   knus Heidi

Anmeld

13. januar 2010

Louisiana

Heidimed lea skriver:

jeg synes også det kan lyde som en sen æggeløsning, det kan nemlig godt både nive og jage.   hos mig gør det sådan hver gang..     så op på manden   knus Heidi

Ja, det kunne vel sagtens være en sen ægløsning... så jeg hopper på manden! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.