Vinker skriver:
Godaften smukke
Aaarrrh men hva sker der..... Jeg har tænkt så meget på dig eftersom jeg vidste du skulle til den samtale igår, og så er det bare sådan en tåbe du skal snakke med
Det lyder da ikke umiddelbart til at hun var typen der skulle åbne en butik
Spændende om du hører noget fra dem af - Hva gør du hvis du får jobbet ?? Siger du ja eller... ??
Okay... det var da noget af en fortælling din far lige kom med - Lidt et chok at få! Men altså sødeste Carina... Du må ikke tænke sådan.... Det blir man bare skør af.... Jeg kan fortælle at det nok heller ikke helt var meningen at jeg skulle ha været kommet til verden for mine forældres forhold hang virkelig i en tynd tråd og tror kun de kæmpede lidt længere fordi de fik mig, men blev alligevel skilt da jeg var knap 3.
Åååh nej hvor forfærdeligt at hun har mistet babyen - Det må bare være så hårdt! Hvor langt var hun henne? Det er virkelig også en af de ting jeg frygter at komme ud for... Puha det må være hårdt!
Jeg har også tænkt mig at bure mig inde sammen med Niklas Emil.... Denne verden er da for farlig at leve i med alt det der sker hver dag. Synes virkelig det er skræmmende. Jeg tænker af og til om det overhovedet var fornuftigt at få børn med den verden vi lever i 
Og nej heller ikke noget job til mig endnu
Hvor lang tid har du gået ledig nu ?

Bliver nød til at tage jobbet hvis jeg får det. Jeg kan kun håbe på at dem jeg skal arbejde sammen med er en helt anden natur end hende jeg var til samtale ved. Bare nogle mærkelig kommentar hun kom med. Såsom ønsker du at ligge de samme jeans sammen i 3 uger så skal du vælge en Only butik og ikke os .... ja ja slap lige af. Og at det altså var rigtige uddannet folk de ansatte til merchandising i butikken og ikke dekoratør som i H&M. Nu ved jeg tilfældigvis fra både at have været ansat i H&M og Bestseller koncernen at de begge to har deres egne uddannelse, og at de sparker røv - undskyld sproget. Og dem jeg var til samtale ved, har jo ikke kunne lave deres koncept hvis de ikke havde H&M og Bestseller og gå ud fra... Men ja pengepungen har ikke råd til at sige nej, jeg har faktisk været ledig i et halvt år. Total nederen og fatter ikke hvor tiden bliver af. 
Ved godt jeg bare skal skubbe den historie til side med min far og kun være lykkelig over at det gik som det gik (selvom jeg ikke ønsker nogen skal miste deres barn) men at han fandt min mor og de har holdt sammen utroligt nok i 30 år 
min veninde var 10 uger henne. Og når man selv har været gravid og er mor, så rammer det bare på en anden måde. Ingen tvivl om jeg også havde stor tudet hvis jeg ikke havde August, men som du selv skriver Rikke, man gik med den frygt i de 9 måneder man selv var gravid, og tænker skulle jeg være heldig og få en mere så vil jeg være så meget et nervevrag. Kan huske at mange sagde til mig mens jeg var gravid med August at jeg ikke skulle sige noget før de gyldne 12 uger var overstået, men det kan jo galt når som helst. Intet er sikkert, og jeg snakkede også med min veninde om at man har brug sine veninder omkring sig på godt og ondt. Hvis hun nu først skulle til at fortælle at hun var gravid, for bagefter at fortælle hun havde mistet det fordi hun kun var 10 uger henne, det ville havde været endnu mere hårdt.
Tænker virkelig også over det som du skriver, at tænk sig man har sat et barn i denne crazy verden, meeennnn så trøster jeg mig alligevel med at August på et tidspunkt vokser op i en verden hvor der findes sådan nogle fantastiske mennesker som dig og alle de andre piger herinde, og i har fået børn, så kan verden ikke være helt af helvede til 
Måske vi bare skulle åbne en butik selv Rikke - jeg har en stor kælder og så kunne ungerne lege ovenpå, så skulle man ikke bekymre sig over åbningstiderne