mens 1½ uge for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Filuka

Kan sgu ikke finde ud af det længere for ca 2 måneder siden havde jeg en spontan abort kun knap 4 uger henne. Siden har jeg haft en normal menstruation der kom på 34. dagen som jeg også havde før SA. Har i den seneste uge haft enormt ømme bryster, kvalme og nappen i underlivet - ikke meget, men hele tiden. Så i dag på dag 23 i cyklus har jeg fået lidt pletblødning? Skulle teste på lørdag (selvom det egentligt ville være for tidligt) fordi vi skal til fødselsdag og ikke ville drikke hvis der var noget i maven. Fatter bare ingenting og er lidt trist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Neki

Kan det tænkes at din cyklus er en smule forskubbet og at det er en lille blødning fra et befrugtet æg der har sat sig fast efter Æl ??

Krydser i hvert fald fingre for dig

Anmeld

13. januar 2010

oo

jeg tænker det samme som Neki og HÅBER også det er en fæsteblødning du oplever

Anmeld

13. januar 2010

Filuka

Neki skriver:

Kan det tænkes at din cyklus er en smule forskubbet og at det er en lille blødning fra et befrugtet æg der har sat sig fast efter Æl ??

Krydser i hvert fald fingre for dig

Havde tænkt det et sekund - men tør næsten ikke håbe på det, selvom det ville være fantastisk. Jeg må jo se om jeg begynder at bløde mere, eller tage en test i weekenden. Men tak for din optimisme min var lige væk et øjeblik.

Anmeld

13. januar 2010

Mie A

Hejsa

Sidst jeg var gravid, fik jeg en blødning da ægget satte sig fast.

for at det er det samme du oplever.

Anmeld

17. januar 2010

Filuka

Har stadig ikke fået rigtig mens - kom aldrig mere end den pletblødning med helt frisk blod. Har stadig en stikken og nippen i underlivet, en anelse ømme bryster og kvalme. Har dog ingen appetit rigtig... Er på dag 30, men tør ikke teste, da jeg tror at cyklus har forskubbet sig. Hvis ægget satte sig fast onsdag, skal der vel gå en uge før jeg kan teste? Håber, håber, håber og håber virkelig at den er der denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.