Sesse89 skriver:
Syns dit de venner som udgiver sig for at være der for mig li pludselig forsvinder eller jeg skal blive ved med at kontakte dem. Og det gider jeg simpelhen ikke
Så må nogen føle jeg rammer dem eller ej. Jeg er blot ærlig.
Jeg er så en af de venner du omtaler - og du har fuldstændig ret! I min graviditet led jeg af social angst, så undgik alle mine venner undtagens 1, som er den eneste jeg føler mig 100% tryg ved. Vi to har kendt hinanden i lang tid, men vi har ikke set hinanden i lang tid, så jeg var ikke 100% tryg ved at ses med dig, da jeg var gravid. Det har intet med dig at gøre, det handler kun om min angst. Jeg har det bedre nu efter jeg har født, men nu er jeg tilgengæld meget udkørt fordi Noah har vindkolik....
Jeg ved godt du er stoppet med at kontakte mig fordi du har følt dig stødt af at jeg ikke har kontaktet dig og ja, fravalgt at du skulle med til fødslen.. Men jeg har også fortalt dig hvorfor. Selvom du er en god veninde, så er du jo på en måde lidt fremmed også, fordi vi ikke har haft en god kontakt i laaang tid og det skal genoprettes, men nu flytter du så 180km væk...?
Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke eller sige... Jeg ved godt du er skuffet over mig, men jeg er også lidt skuffet over at du bare har ladet være med at kontakte mig, når jeg har fortalt hvordan jeg havde det. Det er 2mdr siden jeg har født og du har ikke vist interesse i at se ham/mig... Desværre er jeg ikke typen der spørger efter at få besøg.. Og det ved du.. Med den viden må du så selv vurdere, om jeg er en veninde der er værd at genskabe en kontakt til eller ej..
Anmeld