Meget bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

noah3006

Øv i morges stod jeg op og tissede og blødet så lidt.... ringede starks til vagtlægen, hun beroligede mig med at det kunne godt forkomme blødninger men at jeg selvfølgelig skulle holde mig i ro og sp kontakte min læge når han åbnede. det gjorde jeg så.  Jeg fik så tid på sønderborg sygehus til en undersøgelse, det viste sig at se fint ud og at der var noget derinde, + hun sagde at der var hjerteslag... Jubii tænkte jeg og var mindre bekymret...

Men så nu, nu har jeg lidt menstrations ligende smerter i underlivet ikke konstant bare nogen gange, og så har jeg igen (ikke blod) men brunligt udflåd... Hvorfor... Jeg er panikslagende for at dette er enden på min ellers glade og nye graviditet.... Er der nogen der har prøvet ligende? Hvor det er gået godt alligevel? Og hvorfor kommer der evt brun udflåd hvis det ellers ser ud til at der ikke skulle være noget galt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

oo

brunt udflåd og brunt blod er gammelt blod, altså blod der har ligget derinde fra fx sidste menstruation. Det kommer nogle gange ud lige op til en ny menstruation og nogle gange kommer det ud i forbindelse med graviditet. Du skal ikke være alt for bekymret så længe det er brunt fordi det netop ikke er frisk blod fra en frisk blødning  (det er i hvert fald det jeg får at vide på fertilitetsklinikken på OUH)

Anmeld

13. januar 2010

wamse

noah3006 skriver:

Øv i morges stod jeg op og tissede og blødet så lidt.... ringede starks til vagtlægen, hun beroligede mig med at det kunne godt forkomme blødninger men at jeg selvfølgelig skulle holde mig i ro og sp kontakte min læge når han åbnede. det gjorde jeg så.  Jeg fik så tid på sønderborg sygehus til en undersøgelse, det viste sig at se fint ud og at der var noget derinde, + hun sagde at der var hjerteslag... Jubii tænkte jeg og var mindre bekymret...

Men så nu, nu har jeg lidt menstrations ligende smerter i underlivet ikke konstant bare nogen gange, og så har jeg igen (ikke blod) men brunligt udflåd... Hvorfor... Jeg er panikslagende for at dette er enden på min ellers glade og nye graviditet.... Er der nogen der har prøvet ligende? Hvor det er gået godt alligevel? Og hvorfor kommer der evt brun udflåd hvis det ellers ser ud til at der ikke skulle være noget galt?

Jeg prøvede det samme, da jeg ventede Lærke. Jeg blødte da jeg var 7 uger henne, og det var brunligt udflåd. Blev scannet og der var intet i vejen. Jeg blødste igen da jeg var 14 uger henne, og det stod på i 14 dage. Det var frisk blod og jeg blev scannet igen, der var masser af liv, og de kunne ikke sige hvorfor. Men gik altså tiden ud og fødte 40+4 en stor pige på 4350 g. og 54 cm

Anmeld

13. januar 2010

noah3006

Det rigtig dejligt at høre... jeg tror bare ikke rigtig jeg kan lade være med forsat at være lidt bekymret.. men utrolig rart at vide det ikke altid behøver at gå den forkerte vej.

Anmeld

13. januar 2010

tb

havde os brunt udflåd i uge 7 og gik selvfølgelig i panik.. har i dag været til jordemoder og hørt den bedste lyd i verden  jeg fik at vide dengang at det var meget normalt at pletbløde i starten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.