kløende plet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

på maven.

Der er intet at se, men har en plet på mavsen der klør HELT vildt! Det er lige kommet i dag, og det er smadder irriterende...

Det er øverst på maven, svarende til midt på i højde med de nederste ribben. Ca. 5 cm i diameter.

Jeg sidder jo og bliver bekymret for leverpåvirkning osv (ja ja.. maler måske fanden på væggen), men jeg har også haft hovedpine hele dagen og har ikke kunnet sove

Skal jeg se tiden an eller ringe til læge med det samme eller hvad synes I jeg skal gøre? Har jo ikke prøvet det før, så ved ikke hvor hys jeg skal være...

Knus Caroline 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

SaNiNa

er det sådan en tør plet?

For sådan en hvade jeg osse under graviditeten og jeg smurte den godt med fed cream 2 gang om dagen og så forsvand den hurtig.

Tror godt du kan tage det stille og rolig lidt endnu men hvis det bliver ved er det jo igen skade at ringe til lægen

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

er det sådan en tør plet?

For sådan en hvade jeg osse under graviditeten og jeg smurte den godt med fed cream 2 gang om dagen og så forsvand den hurtig.

Tror godt du kan tage det stille og rolig lidt endnu men hvis det bliver ved er det jo igen skade at ringe til lægen

nej, den er slet ikke tør! smører hele mavsen med mandelolie hver dag, så det er ikke derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.