Jeg er sååå træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Jannie Thorup

Ja jeg burde vel egentlig ikke klage.

Sagen er den, at Olivia er begyndt at sove hele natten. Hurra og hvad brokker hun sig så over, tænker I nok. 

Problemet er, at hun er så urolig om natten. Det starter mellem klokken halv et og halv tre og det er bare hver nat.

Hvor meget hun får at spise inden sengetid spiller ingen rolle og det er også ligemeget om jeg trækker hendes sengetid en time. Det er altid det samme og hun vågner ved sekstiden hver morgen også uanset sengetid.

Hun bliver puttet mellem 19 og 20 og sover så som sagt til omkring klokken 6. Hvis bare hun sov roligt var der ingen problemer. Men jeg er bare så træt, jeg kan næsten ikke hænge sammen og jeg blir så let sur og irriteret over småting, som egentlig ikke burde betyde noget.

Puha...jeg ved ikke om der er noget at gøre eller hvad. Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det og måske høre om nogen oplever noget lignende.

Jannie, som ligner en hængt kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

TbCp

Jannie Thorup skriver:

Ja jeg burde vel egentlig ikke klage.

Sagen er den, at Olivia er begyndt at sove hele natten. Hurra og hvad brokker hun sig så over, tænker I nok. 

Problemet er, at hun er så urolig om natten. Det starter mellem klokken halv et og halv tre og det er bare hver nat.

Hvor meget hun får at spise inden sengetid spiller ingen rolle og det er også ligemeget om jeg trækker hendes sengetid en time. Det er altid det samme og hun vågner ved sekstiden hver morgen også uanset sengetid.

Hun bliver puttet mellem 19 og 20 og sover så som sagt til omkring klokken 6. Hvis bare hun sov roligt var der ingen problemer. Men jeg er bare så træt, jeg kan næsten ikke hænge sammen og jeg blir så let sur og irriteret over småting, som egentlig ikke burde betyde noget.

Puha...jeg ved ikke om der er noget at gøre eller hvad. Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det og måske høre om nogen oplever noget lignende.

Jannie, som ligner en hængt kat

Sover i i samme rum?
Ellers skulle i måske prøve at lægge hende på eget værelse.

Det gjorde vi da Liva var 4 1/2 md. fordi vi vækkede hinanden hele natten.
Jeg vågnede ved hvert eneste lille grynt hun kom med og hun vågnede hvis jeg vendte mig i sengen. Men da hun kom på eget værelse blev det meget bedre og vi sov alle bedre  

Anmeld

13. januar 2010

Jannie Thorup

TbCp skriver:

Sover i i samme rum?
Ellers skulle i måske prøve at lægge hende på eget værelse.

Det gjorde vi da Liva var 4 1/2 md. fordi vi vækkede hinanden hele natten.
Jeg vågnede ved hvert eneste lille grynt hun kom med og hun vågnede hvis jeg vendte mig i sengen. Men da hun kom på eget værelse blev det meget bedre og vi sov alle bedre  

Ja det gør vi og jeg ville sådan ønske, at jeg kunne gøre som du foreslår, men vi har desværre ikke pladsen. Det eneste sted hun kan være er i vores soveværelse.

Jeg har også selv tænkt tanken mange og vi står da også på venteliste til et rækkehus. Og nu snakker vi også om måske at købe eget hus. Men indtil da kan det desværre ikke rigtig være anderledes.

Anmeld

13. januar 2010

TbCp

Jannie Thorup skriver:

Ja det gør vi og jeg ville sådan ønske, at jeg kunne gøre som du foreslår, men vi har desværre ikke pladsen. Det eneste sted hun kan være er i vores soveværelse.

Jeg har også selv tænkt tanken mange og vi står da også på venteliste til et rækkehus. Og nu snakker vi også om måske at købe eget hus. Men indtil da kan det desværre ikke rigtig være anderledes.

Årh hvor ærgeligt. Der er ikke mulighed for at hun kan stå i gangen eller stuen og sove evt?
Det var lige mit eneste forslag da det var det der hjalp herhjemme.

Vi har så senere måtte døje rigtig meget med søvnen i omkring  1 1/2-2 år, men det er en helt anden sag, men jeg ved hvor træt man bliver når man bliver forstyrret i sin nattesøvn

Anmeld

13. januar 2010

Milka

jeg ville også foreslå gangen, har i plads dér?

Anmeld

13. januar 2010

Jannie Thorup

Nej vi har desværre kun plads i soveværelset. Ellers vil hun blive generet af al mulig og det er jo ikke det vi har til hensigt. Så er det nok bedre, at mor sover dårligt.

Anmeld

13. januar 2010

Ida.

Jeg har en veninde, der bor i en meget lille 2-værelses sammen med sin mand og barn. De havde samme problem som du, og endte med denne løsning, som bare fungerer for dem;

De købte en god sovesofa til stuen og lavede soveværelset om til børneværelse og sover så selv i stuen. Desuden havde de før kontorplads i stuen, men børneværelset er delt op med en rumdeler, så der er kontorplads i noget af værelset.

Kunne det være en løsning for jer måske?

/Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.