Jeg er sååå træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Jannie Thorup

Ja jeg burde vel egentlig ikke klage.

Sagen er den, at Olivia er begyndt at sove hele natten. Hurra og hvad brokker hun sig så over, tænker I nok. 

Problemet er, at hun er så urolig om natten. Det starter mellem klokken halv et og halv tre og det er bare hver nat.

Hvor meget hun får at spise inden sengetid spiller ingen rolle og det er også ligemeget om jeg trækker hendes sengetid en time. Det er altid det samme og hun vågner ved sekstiden hver morgen også uanset sengetid.

Hun bliver puttet mellem 19 og 20 og sover så som sagt til omkring klokken 6. Hvis bare hun sov roligt var der ingen problemer. Men jeg er bare så træt, jeg kan næsten ikke hænge sammen og jeg blir så let sur og irriteret over småting, som egentlig ikke burde betyde noget.

Puha...jeg ved ikke om der er noget at gøre eller hvad. Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det og måske høre om nogen oplever noget lignende.

Jannie, som ligner en hængt kat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Var det måske en ide at lægge hende på eget værelse. Benjamin sover også rigtig uroligt om natten, så han kom på eget værelse da han var 3 måneder, men der er også direkte adgang til hans værelse fra vores soveværelse. Ellers kunne man jo tage babyalarmen med sig i seng. Håber i finder en løsning

Anmeld

13. januar 2010

Jannie Thorup

Marianne.risom skriver:

Var det måske en ide at lægge hende på eget værelse. Benjamin sover også rigtig uroligt om natten, så han kom på eget værelse da han var 3 måneder, men der er også direkte adgang til hans værelse fra vores soveværelse. Ellers kunne man jo tage babyalarmen med sig i seng. Håber i finder en løsning

Det kunne være en idé og da også den oplagte løsning, men vi har bare ikke pladsen og ingen ekstra værelser. Desværre.

Jeg håber bare det blir bedre med tiden. En eller anden dag får jeg jo nok noget mere søvn.

Anmeld

13. januar 2010

Malthesmoar

Jannie Thorup skriver:

Det kunne være en idé og da også den oplagte løsning, men vi har bare ikke pladsen og ingen ekstra værelser. Desværre.

Jeg håber bare det blir bedre med tiden. En eller anden dag får jeg jo nok noget mere søvn.

Lagde også Malthe på sit eget værelse tidligt, da Jeg ikke ku sove da han moflede rundt, smaskede mv

Anmeld

13. januar 2010

Smukkert

Åhh, velkommen i klubben.. Søvn er en mangelvare!
Min dreng på knap 2mdr sover meget uroligt p.g.a mavekneb og luft i maven. Vindkolik, kalder min sp det. Når han ikke "sover", skriger han ofte.. Men heldigvis er der timer hvor han bare smiler og er godt tilfreds. Det er dét der holder mig kørende. Jeg er nemlig dødtræt og depri over at være låst fast til mit lille kolikbarn... Det har taget mig 2 dage at lægge tøj sammen og på plads :/.
Når han sover om dagen er det endten når vi er ude at gå i barnevognen eller i min favn. Så snart jeg lægger ham fra mig, skriger han.. :/ og så lader jeg ham ofte ligge i mine arme, så mine ører kan få hvile og han kan få sin søvn.

Jeg ved hvor hårdt det er at være træt og ligne udskidt æblegrød... Så lytter lige med her; måske kommer der gode fif til at få noget søvn/frihed.

Mvh Maiken, som snart er blevet ekspert i at skrive med en hånd, nu hvor Noah sover trygt i min favn.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.