ønkser til 1 års fødselsdag... Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

nilletøz

Sidder her og og er mega i tvivl om hvad vi skal ønkse os til Lukas 1år fødselsdag den 8 feb.

Har selv nogen ideer, men der kommer en del mennekser, så er må heller finde en masse ting..

Her er mine forslag:

Strømpebukser 1år
Langærmede bluser 1år
Body 1år
Lange bukser 1år
junior sengetøj
Lagner til seng str. Længde 1,21 bredden 60
Lagner til barnevogn
Natdragter 1år
Legetøjs mobil
Har i andre ting jeg kunne skrive på...

knus nilletøz - som er i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Guldet

dublo lego

gå vogn

børne cdér

billede pege bøger

Anmeld

13. januar 2010

nilletøz

LAURAS MOR skriver:

dublo lego

gå vogn

børne cdér

billede pege bøger

Ja da, hvorfor jeg ikke tænkt på det...

Takker..

Mærkeligt at manden ikke er kommet med ideen om Lego, da han er vild med lego..

Anmeld

13. januar 2010

LotteN

nilletøz skriver:

Ja da, hvorfor jeg ikke tænkt på det...

Takker..

Mærkeligt at manden ikke er kommet med ideen om Lego, da han er vild med lego..

legetøj generelt - f.eks.de der "putte i" legetøj

Anmeld

13. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg ville nok ikke lave en ønskeseddel til en 1 års fødselsdag, der er så mange ting man kan købe og jeg synes det er sjovt selv at finde på og omvendt  

Men kender du den prinse/prinsesse bog man kan købe med alle sine egne oplevelser i, som fx fødslen og barnedåb? "Barnet første godnatbog"

www.x-press-it.dk

Tjek den ud, virkelig sød! Jeg har købt den til en og de blev virkelig glade for den! Det eneste er, at man jo ikke kan bytte igen, da det er jeres notaer, navne mm. i  

Knus Sabrina 33+0

Anmeld

13. januar 2010

nilletøz

LotteN skriver:

legetøj generelt - f.eks.de der "putte i" legetøj

Ja, det har jeg tænkt mig at skrive på, men han har så meget tøj i forvejen, så vil helt have tøj til ham. Men lidt legetøj er der skrevet på...

Anmeld

13. januar 2010

nilletøz

Sabrina17 skriver:

Jeg ville nok ikke lave en ønskeseddel til en 1 års fødselsdag, der er så mange ting man kan købe og jeg synes det er sjovt selv at finde på og omvendt  

Men kender du den prinse/prinsesse bog man kan købe med alle sine egne oplevelser i, som fx fødslen og barnedåb? "Barnet første godnatbog"

www.x-press-it.dk

Tjek den ud, virkelig sød! Jeg har købt den til en og de blev virkelig glade for den! Det eneste er, at man jo ikke kan bytte igen, da det er jeres notaer, navne mm. i  

Knus Sabrina 33+0

Oki, men hvis jeg ikke skiver en, så VED jeg at familen skriver til mig og spørger.. Så kan ligeså godt gøre det... hehe..

Ja har set den før, og tror jeg skriver den på....
Den er rigtig sød

Anmeld

13. januar 2010

MetteT

FISCHER PRICE MUSICAL CHAIR..

Kathrine fik den i jule gave og den er bare et MEGA HIT!!!

Hun blev et år den 18. december..

Knus Mette

Anmeld

13. januar 2010

MorTilSnartFire <3

nilletøz skriver:

Oki, men hvis jeg ikke skiver en, så VED jeg at familen skriver til mig og spørger.. Så kan ligeså godt gøre det... hehe..

Ja har set den før, og tror jeg skriver den på....
Den er rigtig sød

Nå okay, jamen så kan jeg godt se du skal i tænkeboksen, hvis de VIL have en ønskeseddel

Ja, den er nemlig rigtig sød! Men du bliver nok nødt til at sige de skal snakke sammen, da du jo ikke har brug for 3 ekslemplare af bogen Og som skrevet, de kan jo ikke byttes

Knus..

Anmeld

13. januar 2010

nilletøz

Sabrina17 skriver:

Nå okay, jamen så kan jeg godt se du skal i tænkeboksen, hvis de VIL have en ønskeseddel

Ja, den er nemlig rigtig sød! Men du bliver nok nødt til at sige de skal snakke sammen, da du jo ikke har brug for 3 ekslemplare af bogen Og som skrevet, de kan jo ikke byttes

Knus..

ja ikke. haha...

Ja men, det kunne være jeg kun sku sige det til Lukas mormor & morfar måske... Vil da være surt at få 3 af den samme, og nu også da de ikke kan byttes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.