Opdatering på Migræne tråden (Synes slet ikke det er fair)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Mira0911

Jeg har lige snakket med min kæreste, da han skulle til læge angående hans migræne...

Han fik snakket med lægen, og lægen er nået frem til at det måske ikke er migræne, at det kan være end masse andet i stedet for...

Så nu skal han ud til den Neurolog jeg går til, og have en samtale med ham... Om hvad der skal gøres.. Måske scanninger osv...

Hans egen læge sagde at det kunne være han skulle til at bruge briller eller kontaktlinser, det kunne være det hjalp på hovedpinen...

Jeg synes jo at de ikke har gjort det godt nok tidligere, når de nu siger at det ikke er migræne..

Førhen var han til scanninger og fik konstateret migræne, og før han kom på piller, lå han i sengen i flere dage i træk, og ikke kunne klare lysets skær...

Så håber virkelig min neurolog finder en løsning på det - Og tror næsten han skal sendes til scanninger igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

TbCp

Håber de hurtigt finder ud af hvad der er årsagen til hovedpinen. Kunne da ellers være fint hvis løsningen var briller, så han ikke behøvede fylde sig med piller

Anmeld

13. januar 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Håber de hurtigt finder ud af hvad der er årsagen til hovedpinen. Kunne da ellers være fint hvis løsningen var briller, så han ikke behøvede fylde sig med piller

Ja, men jeg bekymre meget, med hensyn til de ture hvor han bare kaster op i timevis...

Anmeld

13. januar 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Ja, men jeg bekymre meget, med hensyn til de ture hvor han bare kaster op i timevis...

Det kan jeg godt forstå!

Sådan har jeg det også når jeg har migræne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.