Frieri <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej Kvinder..

Er lige Ano.. hvis min kære kæreste skulle komme forbi siden

Sagen er den at Jeg og min kæreste har længe snakket om at blive gift. Både fordi vi elsker hinanden og har et barn sammen .. Det vil blive på rådhuset i første omgang. Men selv om vi er blevet enige .. så synes jeg jo stadig man skal fri.. og det har jeg så tænkt mig at gøre...

Nogle der har nogle romantiske måder jeg kan fri på ?

Andre hvor det er jer kvinder der har friet til jeres mænd?

Hilsen Kvinde frieren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Anonym trådstarter

Ingen ideer???

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

hvordan mødte I hinanden? Det kan være det kan give mig nogle gode ideer

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

Tak for forslaget.. .. Vi mødtes til en fest for snart 9 år siden..

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Tak for forslaget.. .. Vi mødtes til en fest for snart 9 år siden..

Det kunne jo være du kunne prøve at skabe den samme stemning som der var til den fest. Hvad havde du på af tøj? Hvad sagde I til hinanden? Var der en bestemt sang der blev spillet? Så brug de ting og så bliver det da skide romantisk. hi hi

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hej Kvinder..

Er lige Ano.. hvis min kære kæreste skulle komme forbi siden

Sagen er den at Jeg og min kæreste har længe snakket om at blive gift. Både fordi vi elsker hinanden og har et barn sammen .. Det vil blive på rådhuset i første omgang. Men selv om vi er blevet enige .. så synes jeg jo stadig man skal fri.. og det har jeg så tænkt mig at gøre...

Nogle der har nogle romantiske måder jeg kan fri på ?

Andre hvor det er jer kvinder der har friet til jeres mænd?

Hilsen Kvinde frieren

jeg friede til min x-mand på knæ på vores yndlingsrestaurant, da vi var ude og fejre min fars fødselsdag...så mine forældre og bror var til stede (skal lige siges at min x havde et MEGET tæt forhold til mine forældre)

Anmeld

13. januar 2010

MiMa

Jeg er nok den lidt gammeldags romantiske slags der mener at det er manden, der skal ned på knæ. Det ventede jeg så et par år ekstra på, hvor jeg og alle andre ofte prikkede til ham og kom med hentydninger, selv vores bankrådgiver og hans egen far kommenterede det i forbindelse med vores huskøb for 2½ år siden, men først i september måned sidste år tog han sig endelig sammen til at fri og det var det hele værd at vente på.

Han havde allieret sig med min bedste veninde og hendes kæreste. Min veninde og jeg mødtes i Waterfront Shoppingcenter i Hellerup og fik en kop kaffe. Så fik hun en sms om at vi skulle gå hen til indgangen ved Experimentariet, hvor en taxa ville vente på os. Taxaen kørte os derefter til Skodsborg Kurcenter, hvor vi fik massage og frokost. Efter frokosten kom tjeneren og afleverede et klippekort og to billetter til Karen Blixen Museet i Rungsted, hvor vi var et par timer og gik en tur i den flotte have. Herfra blev vi hentet af min og hendes kæreste, hvorefter turen gik til dyrehaven ved Eremitageslottet, da vi stod foran Eremitageslottet hev han lige pludselig en æske op af lommen og faldt på knæ og jeg husker ikke ret meget af hvad han sagde, fordi jeg bare tudede af glæde, men jeg sagde i hvert fald ja, og vi blev så gift 2. juledag i Frederiksborg Slotskirke, et super romantisk julebryllup.

Jeg fortryder på ingen måde at jeg ventede den tid det tog, for jeg fik det ligesom jeg havde drømt om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.