KÆMPE overraskelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2008

Pia.

:P - I går morges stod jeg op som så mange andre lørdag morgner, her fik jeg et lille brev fra min mand, hvor der stod en masse sødt og at jeg skulle stå op gå i bad, pakke lidt tøj og gøre mig klar til kl.10.00... Hmmm tænkte jeg - spændende ......:P

Kl. 10.00 kommer mine forældre - min mor med et stort smil (hun havde åbenbart vidst det længe) og børnene blev helt vildt glade de anede jo heller ingen ting.
farvel til alle og ud i bilen med Jim og jeg, vi kørte til København hvor vi først gik en tur på strøget og fik også noget dejlig frokost...

Efter frokosten skal vi over og tjekkede ind på Hotel Imerial hvor han har leget et værelse - det gør vi og vi hygger et par timer på værelset (L)
der efter går vi i tivoli og hygger os resten af eftermiddagen spiser på en lækker resturante i tivoli og går lidt rundt der inde om aften, derefter tager vi en tur i biografen og ser Iron man (super film) da vi kommer tilbage til hotellet har Jim åbenbart i forvejen bestilt champange og jordbær og han fylder badekaret (L) skøn skøn dag, aften og nat som jeg intet anede noget om....

sluttede af i morges med en lækker morgen buffet på Hotellet .....

ELSKER ham for at han stadig kan overraske mig på den måde... Dejligste menneske

:S - desværre sluttede vores hjem tur på en lidt grim måde...

Vi var så uheldige at ramme en fasan på motorvejen som fløj direkte ind i ruden og smadret den i en million små stumper - og jeg havde glasskår over det hel - det var en grim oplevelse, men heldigvis skete der ingen ting med nogen af os andet end vi blev enormt forskrækket men vi er nu sikkert hjemme...

Stort knus fra Pia, som håber I alle sammen har haft en lige så skøn weekend som jeg...(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2008

Rasmine

Lyder dælme lækkert, fantastisk mand du har dig der!
:)

Anmeld

4. maj 2008

Mathilde

Hold da helt op. Jeg bliver da helt misundelig:P
Han er da bare fantastisk:) Så fåes de vist ikke bedre... Dejligt for jer, at i havde sådan en god weekend sammen:)

Det var lidt ærgeligt, at det skulle ende sådan på vej hjem, men bare i har det godt:)

(H)Mathilde

Anmeld

4. maj 2008

Tullebobs

Kæreste søde Pia

Jeg tror, at jeg har sagt det før, men gør det gerne igen: Tillykke med en fantastisk mand!(L)

Det lyder bare som en skøn skøn skøn miniweekend - det kunne jeg dælme godt bruge.

Ægerligt med hjemturen, men godt at der ikke skete jer noget.

Stort kram fra Trine

Anmeld

4. maj 2008

Nadi

Ej hvor har du en dejlig mand Pia! Skønt når de gider at gøre sådan noget :D Tror jeg lige skal have min kommende mand til at læse dit indlæg ;)

Men puha en forskrækkelse I må have fået jer på turen hjem! Godt at der ikke skete noget med jer.

-Nadia

Anmeld

4. maj 2008

lonemus

Hej Piger!

Neeeeeeeeej, hvor lyder det dog bare romantisk (L)(L)
Sikken romantisk mand du har....(L)......!

Jeg er virkelig misundelig......det kunne min mand ALDRIG finde på at gøre, det har han slet ikke fantasi til. Jeg skal prise mig lykkelig hvis jeg blot får en buket blomster hvert andet år :))

Håber virkelig du har nødt turen, så du er klar til arbejdet igen imorgen.

Knus (H)
Fra Lone

Anmeld

4. maj 2008

MorCamilla

Ejjjj Pia TILLYKKE med din søde mand, det lyder da bare dejligt med en mini tur for jer..(L)

Gid det var mig...:$ Måske Kasper skulle have lov at læse dit indlæg...;)

Træls med hjemturen - men godt at I begge to har det godt...:)

Anmeld

4. maj 2008

heaven

hehe, dejligt med sådan en mand(L)

min mand lavede noget lignende i fredags. Vi skulle have været ved mine svigerforældre og spise, men min mand sagde at de kom her og spiste i stedet - det havde de haft ringet om, om det kunne lade sig gøre.... og så kommer de jo, vi sidder med at glas rødvin, og maden er lige serveret. Pludselig siger manden:skål - og tak fordi i vil passe Lasse ( det skal siges han aldrig er blevet passet af mine svigerforældre før, og han skulle passes med overnatning for første gang i går )
Vi skulle så ud at bowle, vi var på sexmesse(L), og sluttede af nede i byen med en drink og samtale - virkelig samtale - i stearinlysets skær(L)

og så kørte vi hjem, gav drengen vælling - han havde haft det godt og sov trygt og godt - dejligt(L)

elsker mine mænd(L)

Jannie - der synes vi skal være glade for vores mænd

Anmeld

5. maj 2008

Pia.

Tak for alle jeres søde svar... Ja han er bare en En'er og jeg priser mig så lykkelig for at have ham som MIN mand...(L) og far til vores børn(L) Knus fra Pia, som har første arbejdsdag i dag :) skal starte op med 1 barn, så der er bare skønt at kunne lære hende at kende stille og roligt.... God dag til alle(H) ps. læste lige mit eget indlæg igennem - det gik vist lidt stærkt med alle mine taste/stave fejl... Imperial skulle der selvfølgelig stå og de andre fejl har I nok læst jer igennem ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.