Kagekursus i Jylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

82Miraklet

Hej Piger, ved ikke om det er blevet sagt før....

Men jeg var lige inde på specielkøbmanden side for at se på lækkerier til mine kager.... Der faldt jeg lige over at de afholder kurser i Jylland i år..... Og til rimelige priser.....

http://specialkoebmanden.dk/jylland-74/kurser-75/

God fornøjelse...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har har skrevet det, fordi Jannick (specialkøbmanden) ringede til ´mig og sagde om jeg ville pippe det

Jeg siger bare: I skal da helt sikkert benytte jer af det Det var super kursus vi var på herovre i hvertfald!

Anmeld

13. januar 2010

82Miraklet

Zafir skriver:

Har har skrevet det, fordi Jannick (specialkøbmanden) ringede til ´mig og sagde om jeg ville pippe det

Jeg siger bare: I skal da helt sikkert benytte jer af det Det var super kursus vi var på herovre i hvertfald!

oki... Super.... Havde bare ikke lige tid til at kigge indlæg igennem...

Anmeld

13. januar 2010

ekzunz

Zafir skriver:

Og er det ikke snart tid til et mere????

Det ku' være såååå hyg'ligt

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Og er det ikke snart tid til et mere????

Det ku' være såååå hyg'ligt

Jeg ønsker mig noget så gevaldig noget TYLLETEKNIK!!!!... Jeg skal simpelthen have et skub i at håndtere de sataner

jeg er efterhånden ret god til alt det med fondant og det shit der... Men tyller... Åhhh bare jeg dog kunne lære det!! Så jeg er med på et kursus...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.