Hold da helt kæft...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Valle81

Hvor jeg bare KEDER mig............. Sorry ved det er et af de ligegyldige indlæg, men af ren og skær kedsomhed, må jeg jo foretage mig noget

Er på arbejde, har 4 uger tilbage inden jeg går på barsel. Pga finanskrisen har vi i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid ikke haft ret meget at lave, så internettet har seriøst været min bedste ven på arbejdet længe.

Ikke nok med det, i foråret tog en kollega på barsel, jeg overtog hendes arbejdsopgaver. Hun er nu kommet tilbage, og skal overtage "hendes gamle" arbejdopgaver om områder fra mig ( skal siges at her på dette arbejde er man kun garanteet et job efter barsel men ikke nødvendigvis det samme som man forlod) Men da jeg jo selv skal på barsel så er det jo naturligt hun overtager det igen.

Så nu pilller jeg bare for hårdt næse, nu er vi to der i 4 uger skal dele de FÅ FÅ opgaver jeg havde selv inden.

Er ved at blive sindsyg, ville ønske jeg havde noget ferie jeg kunne tage så jeg kunne gå fra før, men nej.

Det bliver de længeste 4 uger i mit liv.

PIV PIV PIV fra mig

Christina

31+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Rasmine

Fik du talt med skolen/forældrene, om det med den manglende flyverdragt til fødselsdagen?

Anmeld

13. januar 2010

Valle81

Mebach skriver:

Fik du talt med skolen/forældrene, om det med den manglende flyverdragt til fødselsdagen?

Hejsa:0)

Ja det gjorde jeg, var glad for at jeg fik raset ud weekenden over, så jeg stille og roligt kunne fortælle om hændelsen og om hvor skuffet og ked af det, det havde gjort mig.

Dog vidste pædagogen jeg snakkede med ikke ret meget om hvordan og hvorledes, men jeg kunne se på hans ansigtst udtryk, at han vidste Av det var ikke lige for heldigt:0( Han lovede at tage det med videre, det vælger jeg at tro på, og håber det ikke sker igen:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.