Hovsa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

DK

Mikkel og jeg skal på ferie til Egypten her i februar. Vi skal have Kirstine med og glæder os helt vildt. Men det koster jo det hele, og derfor var vi blevet mere eller mindre stiltiende enige om ikke at gøre det helt vilde ud af vores kærestedag d. 13 februar, hvor vi har været kærester i 4 år.

De andre år har vi været ude og få drinks, og spise fint (og dyrt...) med hvad sig dertil hører.

Så ringer min gode kammi her til aften og inviterer på voksen fastalavnsfest, hvor alle skal komme udklædte, og have mad, drinks en masse, fastelavnsboller og tøndeslagning med utidige sjofle ting inden i tønden, og kroning af konge og Dronning. Jeg blev VILDT glad, da jeg ELSKER at klæde mig ud, og jublede glad at vi gerne vil komme.

Jeg ligger på, og siger til kæresten at han skal med til fastalavnsfest hos mine venner, og at det bliver sååå sjovt og bla bla bla, indtil han siger "jamen Ditte, det er jo på vores 4 års dag". Hovsa. Det havde jeg bare HELT glemt... Jeg siger så, at jeg bare kan sige nej tak til festen. Men han siger så at han ved jeg rigtig gerne vil med, så det gør vi bare. Jeg prøver sådan lidt at sige "jamen vi skulle vel heller ikke noget alligevel"- og den slags.

Men nu sidder jeg med en lidt dårlig smag i munden. Altså. Det var Mikkels tur til at arrangere, og jeg ved jo ikke om han havde tænkt sig at overraske med noget. Jeg tror det ikke, da alle penge i overskud går i ferie kassen, en ferie vi skal på ikke længe efter kærestedagen.

Hvad siger i? Skal jeg aflyse festen, som jeg virkelig gerne vil med til, og så bare være herhjemme som "normalt", eller skal jeg bare være glad for at min kæreste "føjer sig" og tager med til en fest som jeg nok er den der glæder sig mest til...

Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

DK

Hov, he he... det hedder naturligvis en fastelavnsfest. Jeg kan ikke lige få det rettet. Jeg skal vist i seng.

Snakkes ved i morgen, tøser!

Anmeld

13. januar 2010

DK

DK skriver:

Hov, he he... det hedder naturligvis en fastelavnsfest. Jeg kan ikke lige få det rettet. Jeg skal vist i seng.

Snakkes ved i morgen, tøser!

Hmmm, måske laver jeg bare den slags "jeg kan ikke lige få det rettet fejl" i dag?

Anmeld

13. januar 2010

TbCp

Jeg tror faktisk at jeg ville droppe festen. Hvis i normalt skiftes til at planlæge noget på jeres årsdag. Jeg ville selv blive rigtig skuffet hvis jeg har planlagt noget og min mand så i stedet valgte at tage til fest.
Også selvom det måske ikke var noget vildt jeg havde planlagt, men når det er en "fast tilbagevendende begivenhed".  

Anmeld

13. januar 2010

Michael healer

Hej

Det er jo en lidt anden situation , nu hvor i ikke ville gøre det vilde ud af det i år, samt det at du jo siger du bare kan ringe og sige nej til festen.

Så  han har jo fået mulighed for at få lov til at have medbestemmelse omkring dagen, men har sagt god for at i tager til festen, så må det jo være i orden.

Med mindre han ikke har været 100% ærlig omkring det da han sagde det var ok, havde du nogle fornemmelser omkring dette ?

Anmeld

13. januar 2010

Mumto3

Jeg ville klart tage til fastalavnsfest, SAMMEN! Det er jo noget helt andet hvis det var dig der skkulle afsted alene.

Det er da bare super fedt at I skla noget skide skægt på jeres kærestedag, istedet for at sidde der hjemme og spare penge, eller gå en romatisk tur i skoven/langs stranden. HVem ved måske får I noget fra tønden der gør jeres 4års kærestedag helt speciel

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

Mumto3 skriver:

Jeg ville klart tage til fastalavnsfest, SAMMEN! Det er jo noget helt andet hvis det var dig der skkulle afsted alene.

Det er da bare super fedt at I skla noget skide skægt på jeres kærestedag, istedet for at sidde der hjemme og spare penge, eller gå en romatisk tur i skoven/langs stranden. HVem ved måske får I noget fra tønden der gør jeres 4års kærestedag helt speciel

Jeg er helt enig.

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis han faktisk har sagt ja, uden at surmule så ville jeg sige at hjemmestyret har givet grønt lys... Hvis han havde planlagt noget, så ville han nok brokke sig lidt mere, tænker jeg?

I værste fald ender du med at sidde derhjemme og kukkelure hele aftenen fordi han alligevel ikke havde planlagt noget... I'm all about taking charge, og I har jo en hel dag til at hygge inden I skal afsted - og så bliver det jo faktisk en speciel aften alligevel, med mindre I er den slags par der render til fastelavmsfester i tide og utide...

Anmeld

13. januar 2010

DK

Altså vi skal jo afsted sammen! Og der er jo altid mulighed for at jeg kan klæde mig ud lidt kinky, og så kunne vi jo spendere en taxa hjem efter festen, he he... Vi har aldrig været til fastelavnsfest før, og jeg er bare helt pjattet med enhver chance til at klæde mig ud!

Han har ikke nævnt noget om det hele dagen, og heller ikke surmulet eller noget. Og vi har jo hele dagen d.13. Jeg kan jo evt. lave en super lækker frokost, og dække fint op med lys og den slags, selv om det er frokost.

Hvis nu jeg finder på sådan noget i den dur her, så kan han vel ikke blive skuffet... http://www.legavenue.com/costumes/catalog/storybook/2/1280

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

DK skriver:

Altså vi skal jo afsted sammen! Og der er jo altid mulighed for at jeg kan klæde mig ud lidt kinky, og så kunne vi jo spendere en taxa hjem efter festen, he he... Vi har aldrig været til fastelavnsfest før, og jeg er bare helt pjattet med enhver chance til at klæde mig ud!

Han har ikke nævnt noget om det hele dagen, og heller ikke surmulet eller noget. Og vi har jo hele dagen d.13. Jeg kan jo evt. lave en super lækker frokost, og dække fint op med lys og den slags, selv om det er frokost.

Hvis nu jeg finder på sådan noget i den dur her, så kan han vel ikke blive skuffet... http://www.legavenue.com/costumes/catalog/storybook/2/1280

Ha ha den er bare FED og nej så tror jeg bestemt ikke han bliver skuffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.