Da min mor blev 50 år holdte vi også en stor charlston fest for hende med folk i alderen 20-70 år. Vi lavede to festlige indslag, som min mor blev såååå glad for.
Det ene var en sang, hvor alle gæsterne malede med en farve på et lærred til sangen "jeg vil male dagen.." og så fik min mor billedet bagefter og har det stadigvæk hængende på væggen derhjemme.. Har sangen liggende hvis du vil have den sendt?
Den anden var rigtig sjov.. Vi havde lavet "Tip en 13'er", hvor vi havde skrevet forskellige navne på af gæsterne. Så fik alle folk udleveret en tips-seddel og skulle så krydse af om de troede at Jens eller Peter kunne udføre opgaven (eks. Hvem spiser hurtigst et snørrebånd? 1.Jens 2.Peter) og så til sidst gjorde vi op hvem der havde 13, 12, 11 osv rigtige og de fem første vandt et gavekort hvor de skulle gøre noget godt for min mor eks. "Gavekort til at sende to buket blomster til fødselaren inden 1 år, gavekort til at inviterer fødselaren på middag inden 1 år osv".. Min mor blev så glad for det og alle fem nåede at indfrie deres gavekort inden der var gået et år.. Har også stadigvæk skabeloner liggende både til tips-kupon og gavekortene, hvis det er..
Bare lidt ideer, som er gratis og festlige..
Knus Rikke..
Anmeld