Dette har intet med børn at gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.732 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Sisley

- men jeg håber alligevel på input!

Min far, bror og jeg har påtaget os at arrangere min mors 60 års fødselsdag for familier og venner i begyndelsen af marts. Hun ved, at hun skal fejres, men ikke hvad der skal ske.

Jeg "underholder" hende om formiddagen med brunch og ansigtsbehandling/manicure og så skal vi finde på noget festligt om aftenen... Umiddelbart er planen at låne et festlokale på en lokal restaurant og invitere familien (ca. 25-30) på traditionel middag. Men der mangler lissom noget der kan gøre aftenen lidt mere interessant end den sædvanlige "suppe-steg-is" fødselsdag. Måske noget underholdning udefra eller en sjov festleg. Og her er jeg bare blank!

Nogle der har en god idé?

Jeg kan lige tilføje, at vi bor i København (festen holdes i Rødovre) og gæsterne er fra begyndelsen af 20'erne til 60'erne. Det skal helst være noget alle kan deltage i.

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Sees

Sisley skriver:

Min far, bror og jeg har påtaget os at arrangere min mors 60 års fødselsdag for familier og venner i begyndelsen af marts. Hun ved, at hun skal fejres, men ikke hvad der skal ske.

Jeg "underholder" hende om formiddagen med brunch og ansigtsbehandling/manicure og så skal vi finde på noget festligt om aftenen... Umiddelbart er planen at låne et festlokale på en lokal restaurant og invitere familien (ca. 25-30) på traditionel middag. Men der mangler lissom noget der kan gøre aftenen lidt mere interessant end den sædvanlige "suppe-steg-is" fødselsdag. Måske noget underholdning udefra eller en sjov festleg. Og her er jeg bare blank!

Jeg kan lige tilføje, at vi bor i København (festen holdes i Rødovre) og gæsterne er fra begyndelsen af 20'erne til 60'erne. Det skal helst være noget alle kan deltage i.

Sisley

Det lyder da bare super hyggeligt !

Jeg tænkte på, man kan leje sådan et underholdnings team, som servere for en, osv .. De er SÅ sjove, men jeg kan sgu ikke huske hvad de hedder.

Jeg søger lige på det, og vender tilbage

Anmeld

12. januar 2010

Sees

Sisley skriver:

Sisley

Der er bla. dem her :

http://www.klovnenmio.dk/index.htm

Håber det kunne hjælpe lidt !

Anmeld

13. januar 2010

Sisley

Det kunne i hvert fald være et sjovt krydderi under middagen!

Havde selv tænkt på undervisning i fx salsa eller linedance, men ved ikke om gæsterne gider og måske er aldersspredningen for stor - og jeg er selv højgravid på det tidspunkt :-)

Anmeld

13. januar 2010

Livas mor

Da min mor blev 50 år holdte vi også en stor charlston fest for hende med folk i alderen 20-70 år. Vi lavede to festlige indslag, som min mor blev såååå glad for.

Det ene var en sang, hvor alle gæsterne malede med en farve på et lærred til sangen "jeg vil male dagen.." og så fik min mor billedet bagefter og har det stadigvæk hængende på væggen derhjemme.. Har sangen liggende hvis du vil have den sendt?

Den anden var rigtig sjov.. Vi havde lavet "Tip en 13'er", hvor vi havde skrevet forskellige navne på af gæsterne. Så fik alle folk udleveret en tips-seddel og skulle så krydse af om de troede at Jens eller Peter kunne udføre opgaven (eks. Hvem spiser hurtigst et snørrebånd? 1.Jens 2.Peter) og så til sidst gjorde vi op hvem der havde 13, 12, 11 osv rigtige og de fem første vandt et gavekort hvor de skulle gøre noget godt for min mor eks. "Gavekort til at sende to buket blomster til fødselaren inden 1 år, gavekort til at inviterer fødselaren på middag inden 1 år osv".. Min mor blev så glad for det og alle fem nåede at indfrie deres gavekort inden der var gået et år.. Har også stadigvæk skabeloner liggende både til tips-kupon og gavekortene, hvis det er..

Bare lidt ideer, som er gratis og festlige..

Knus Rikke..

Anmeld

13. januar 2010

smokin

Sisley skriver:

Sisley

det her har jeg oplevet til en kæmpe personalefest hos nordea, og det var virkelig sjovt.

http://www.danskmusik.com/dmfbook/show/undercover.html

Anmeld

13. januar 2010

Sisley

Der er mange sjove muligheder - hvilken en prøvede du, den med tjenerne?

Anmeld

13. januar 2010

Sisley

Min far har lige foreslået, at vi inviterer alle med i Walmanns Saloner om aftene. Synes I det er for upersonligt? Det er i hvert fald utraditionelt og fordelen er, at mad og underholdning bare er arrangeret og det hele klapper! Formentlig er det også noget alle vil synes er sjovt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.