For os alle sammen. Emil plejer at sove til 7.30-8.00 om morgen men nu er det op kl 6 og i vuggestue kl 6:45 og spise morgenmad osv derover, så når jeg får ham hentet er han mega træt, og har de sidste 2 dage været nødtil at komme før i seng end han plejer at gøre.
Jeg er også bare smadre, er glad for at vi har fri til middag i morgen, kan godt mærke det er mange år siden jeg har siddet i en klassse og bare skal lytte osv
Min første udfordring ved at have barn er allerede kommet, næste torsdag skal vi på en tur hvor vi først er hjemme kl 20 om aften, har dog fået afvide at jeg godt kan få lov at blive hjemme hvis jeg nu ikke kan finde en der kan passe Emil indtil kl 20, så skal høre min bror, er den eneste mulighed. Orker godt nok ikke at skal være så længe afsted, men man skal også passe på med at blive for meget væk for sådan noget... Ja de kalder det vel ryste sammen.
Er oki at starte i skole igen, skal bare lige vænne mig til at blive behandlet som en der går i folkeskole, syntes at nogle af de ting de gør på skolen er i retningen af at vi ikke er voksne mennesker, selvom vi er det, men det må jeg så indrette mig efter.