Hårdt at starte i skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Vingummien

For os alle sammen. Emil plejer at sove til 7.30-8.00 om morgen men nu er det op kl 6 og i vuggestue kl 6:45 og spise morgenmad osv derover, så når jeg får ham hentet er han mega træt, og har de sidste 2 dage været nødtil at komme før i seng end han plejer at gøre.

Jeg er også bare smadre, er glad for at vi har fri til middag i morgen, kan godt mærke det er mange år siden jeg har siddet i en klassse og bare skal lytte osv

Min første udfordring ved at have barn er allerede kommet, næste torsdag skal vi på en tur hvor vi først er hjemme kl 20 om aften, har dog fået afvide at jeg godt kan få lov at blive hjemme hvis jeg nu ikke kan finde en der kan passe Emil indtil kl 20, så skal høre min bror, er den eneste mulighed. Orker godt nok ikke at skal være så længe afsted, men man skal også passe på med at blive for meget væk for sådan noget... Ja de kalder det vel ryste sammen.

Er oki at starte i skole igen, skal bare lige vænne mig til at blive behandlet som en der går i folkeskole, syntes at nogle af de ting de gør på skolen er i retningen af at vi ikke er voksne mennesker, selvom vi er det, men det må jeg så indrette mig efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

anna-jonas

Altså Sus...........er der noget jeg har misset?? Skole?? Fortæl, fortæl??

Bor du ikke med Frank mere?? Siden han ikke kan tage Emil når du skal på ryste-sammen tur??

Knus Mette

Anmeld

12. januar 2010

MORJESPERSEN

Kan kun give dig ret i det er hårst. Jeg køre på anden uge nu, og har 9 1/2md igen..... men puha det er hårdt, jeg syndes ikke det er så meget det at være i skole,endnu, men det at komme hjem og være på med det sammen man kommer ind af døren. Der sider jo to søde dejlige piger som bare vil have deres mor, og så er der først ro ved en 19-20 tiden. Og så er det tid til lektier, og så er kl mange gange 23 før jeg endlig kommer i seng. Og ikke nok med det er pigerne begyndt at holde fest om natten og så er de også forkøltet og hoster rigtig meget så det er ikke meget over 5 timers søvn jeg får. Det holder jeg ikke til i længen.... men nu starter de jo i dp på næsten mandag, så kan det være de er lidt mere trætte så de sover om natten.

Hvad er det nu du læser til?

Anmeld

13. januar 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Kan kun give dig ret i det er hårst. Jeg køre på anden uge nu, og har 9 1/2md igen..... men puha det er hårdt, jeg syndes ikke det er så meget det at være i skole,endnu, men det at komme hjem og være på med det sammen man kommer ind af døren. Der sider jo to søde dejlige piger som bare vil have deres mor, og så er der først ro ved en 19-20 tiden. Og så er det tid til lektier, og så er kl mange gange 23 før jeg endlig kommer i seng. Og ikke nok med det er pigerne begyndt at holde fest om natten og så er de også forkøltet og hoster rigtig meget så det er ikke meget over 5 timers søvn jeg får. Det holder jeg ikke til i længen.... men nu starter de jo i dp på næsten mandag, så kan det være de er lidt mere trætte så de sover om natten.

Hvad er det nu du læser til?

Jeg kan bare ikke vente med at komme hjem til Emil savner ham så meget når jeg er afsted. Og har det barer så dårligt for han er så ked af det for han forstår slet ikke den nye rytme endnu, igår tænkte jeg at det var så synd og jeg måske skulle stoppe, men han skal jo lære det. Så er en fordel du er i gang når de starter med at blive passet for så er de vantil det.

Er sosu skole jeg er startet på med henblik på at blive noget med børn, men tager sosuhjælper når vi skal have praktik for at prøve det da det er meget svært at komme ind på den linie med børn og hvis jeg ikke kommer det vil jeg læse sosu hjælper og så sosu assistent hedder det vist bagefter så jeg kan arbejde flere steder.

Anmeld

13. januar 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Altså Sus...........er der noget jeg har misset?? Skole?? Fortæl, fortæl??

Bor du ikke med Frank mere?? Siden han ikke kan tage Emil når du skal på ryste-sammen tur??

Knus Mette

Nej, mine indlæg går bare altid tabt i mængden

Men er startet på sosu skole her i Randers og nøj der er hårdt at komme igang, og meget hårdt for Emil, han kan slet ikke finde ud af det, stakkels dreng altså

Er stadig sammen med Frank men han skal hente sin datter den dag og er selv først hjemme meget sent om aften så han kan ikke hente ham, så bliver min bror der gør det, han har sagt ja, så er det spændende hvad Emil siger til det, heldigt at han elsker sin onkel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.